It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Torna meccsek

2019. március 13. 09:57 - Godgre Mos

Leszoktam róla, hogy a hétköznapi meccsekről írjak. Versenyen sem voltam a nemzeti óta, így nem született "battle report". Többféle csapatot kipróbáltam, de egyik sem közelítette meg a TrellIGz ionos fiúk nyújtotta élményt.

Okoskodás sem történt, mert úgy érzem elment mellettem a játék, nem értem mi történik és mivel nem csatlakozom a közelgő szeparatista vagy köztársasági frakcióhoz, kívülállónak érzem magam.

Úgyhogy az újra megpróbált győri tornameccsekről fogok írni. Most csak röviden, de később szeretnék bővebben. Az még szebb lenne, ha videó is születne, de ez nyár előtt biztosan nem, mert nem lesz a feldolgozásra időm.

2019.03.06

Szabó Dani

Red Squadron Expert + Heroic + Integrated S-Foils
Red Squadron Expert + Heroic + Integrated S-Foils
Red Squadron Expert + Heroic + Integrated S-Foils
Jessika Pava + Integrated S-Foils

Előző héten is játszottam már Dani ezen csapata ellen. (Amely csapatot már én is összeraktam magamnak, de így hogy Dani megelőzött, elengedtem.) Akkor egy szoros meccsen nyert Dani a bombás Emon/Fenn/Seevor ellen.

Most ezzel vonultam fel:

"Quickdraw" + Elusive + Pattern Analyzer + Special Forces Gunner + Fire-Control System + Shield Upgrade
"Backdraft" + Fanatical + Advanced Optics + Special Forces Gunner + Fire-Control System + Hull Upgrade
"Midnight" + Outmaneuver + Advanced Optics + Afterburners

Óvatosan messziről csipkedve próbáltam előnyt szerezni. Tudtam, ha bekerül egy hajó a 12 piros kocka elé, annak vége. A csipkedés azonban nem bizonyult jó taktikának. A piros kockák hidegek maradtak és a végére egy hajó sem sikerült még a felére sem lelőnöm. Ellenben a zöld kockáim még hidegebbek voltak. Talán dobtam kitérést is. Dani szépen repült, a kockák azonban elvették a méltóságos vereség esélyét is.
A 2.0-ban még nem kaptam ki 200-0-ra. Eddig. Na persze ezt egy tétmeccsen kellett "kipróbálni":

Bella Ádám

A csapatom:

Vennie + Collision Detector + Pattern Analyzer + Perceptive Copilot + Veteran Turret Gunner
L'ulo L'ampar + Heroic + Predator 
Ello Asty + Heroic + M9-G8 + Integrated S-Foils + Black One + Hardpoint: Cannon + Heavy Laser Cannon 

Ádám ellen is torna meccs lett volna, de Ádám egy rossz tárcsázással a pálya széle felé állt, ami a Falcon elvesztését jelentette volna. Visszaengedtem a pályára, ezzel elengedtem a "torna" részét a meccsnek. Szerencsémre, mert a pechsorozat folytatódott. Új felszerelésű csapat lévén elfelejtettem feltenni az M9-G8 lockját Vennie-re. Amikor megtettem, ugye nem volt fókuszom. A Ello HLC lövése produkált egy BBFF-et ami fókusz nélkül nullát  jelentett. Bezzeg a visszalövés lekapta 2 pajzsát. Lulo Wedge egy lövésétől elesett. A kockák megint csúnyán cserbenhagytak.

Sikerült kihevernem a kocka sokkot és felszívni magam, hogy a következő meccsen egy új csapattal megtaláljam a következő hónapok verseny összeállítását:

Batman & the musketeers

Starkiller Base Pilot + Collision Detector
Omega Squadron Expert + Fanatical + Concussion Missiles + Fire-Control System
Omega Squadron Expert + Fanatical + Concussion Missiles + Fire-Control System
Omega Squadron Expert + Fanatical + Concussion Missiles + Fire-Control System

2019.03.13

Piedl Zsolti

Old Teroch + Trick Shot
Captain Seevor + Trick Shot
Boba Fett + Trick Shot + Perceptive Copilot + Proximity Mines + Rigged Cargo Chute + Slave I

A fent nevezett SF csapatot hoztam Zsolti ellen, aminek a lényege a hátrafelé rakétázás.
Mikor ezt írom, akkor már túl vagyok még egy meccsen (Ádám ellen), de mindkettő elment a kockákon. Zsolti ellen durván erős zöld kockáim voltak, Ádám ellen meg nem bírtam sebezni - az utolsó körben sikerült az 1 életen tengődő HWK-ját leszednem.
Szóval nem tudom, én repültem nagyon rosszul (nem repültem jól - ezt tudom), a csapat rossz, vagy tényleg a kockán múlt az eredmény.
(Kiegészítés: akkor Ádám ellen repültem egy scum csapattal is, de azzal egy hajóját sem tudtam lelőni. A végén már mindketten nevettünk. Én sírva.)

2019.03.13

NoxiDragon

Captain Seevor + Juke
L3-37 + Tactical Officer
Fenn Rau + Fearless
Black Sun Enforcer + Advanced Sensors + Virago

Wedge Antilles + Outmaneuver + R2 Astromech + Afterburners + Servomotor S-Foils
Luke Skywalker + Brilliant Evasion + Proton Torpedoes + R3 Astromech + Servomotor S-Foils
Arvel Crynyd + Intimidation + Elusive + Proton Rockets

(Lukaszon a BE: elhasználhatok akár 2 force-ot is támadáshoz, mert duplázza védekezés force-ot - nem volt rá szükség)

Dávid a nemrég update-elt HS formátumból elhozta az "új" Starviper-t. Az alacsony inivel úgy gondoltam elboldogulok, ezért Rau volt a célpont. Sajna egy szoros manőverrel kavicsra került Fenn és kapott is egy kritet. A kivégzés azonban a következő körben történt, ahol Lukasszal beblokkoltam a scum ászt, Wedge pedig lesújtott a pallossal. A többieket az ini előnnyel már könnyen le tudtam vadászni.

Horváth Márk

Wedge Antilles + Outmaneuver + R2 Astromech + Afterburners + Servomotor S-Foils
Luke Skywalker + Brilliant Evasion + Proton Torpedoes + R3 Astromech + Servomotor S-Foils
Arvel Crynyd + Intimidation + Elusive + Proton Rockets

Poe Dameron + Heroic + R5-X3 + Integrated S-Foils + Pattern Analyzer + Hardpoint: Cannon + Jamming Beam
Nien Nunb + Outmaneuver + BB-8 + Integrated S-Foils + Black One + Hardpoint: Cannon + Jamming Beam
L'ulo L'ampar + Heroic + Pattern Analyzer

(Poe-ra R4 kell mert általában stresszes, körül kell nézni mi az optimális build rá.)

A fenti jól teljesítő rebel csapatot adtam Márk kezébe, aki még nem játszott 2.0-ban. Én pedig egy ismeretlen ellenállás triót próbáltam ki. Teljesen rosszul indultam csatába. Lulo az első lövéskörben elhullott, aztán Nien kapott egy csúnya Intimidation-es blokkot, amire Wedge kacagva vette elő a slukkert. A végén Poe-val még rángatóztam, de nem volt sok értelme. Csúnyán kikaptam, de semmi rossz érzésem nem volt. Egyszerűen velük nem így kell repülni. Vissza kell ülnöm a "lóra".

Bella Ádám

"Dutch" Vander + Proton Torpedoes
Wedge Antilles + R2 Astromech + Servomotor S-Foils
Lando Calrissian + Leia Organa + Nien Nunb + Millennium Falcon 

Vennie + Collision Detector + Pattern Analyzer + Perceptive Copilot + Veteran Turret Gunner
L'ulo L'ampar + Heroic + Predator
Ello Asty + Heroic + M9-G8 + Integrated S-Foils + Black One + Hardpoint: Cannon + Heavy Laser Cannon

A múltkori visszavágója. Na most nem fogom elfelejteni az M9-G8 bemérőt feltenni Vennie-re. Dehogynem! (Hiba #1). Aztán Lulo-val a jobb oldalon megpróbáltam elsurranni és mögékerülni. De ezt a manővert jó setup-pal kellett volna előkészíteni (Hiba #2). Lando-t kicseleztem, de Wedge beorsózott range 1-be és dupla módosítással megint kivégezte Lulo-t. Ezután megkezdődött a kapaszkodás, a kockát nem mutattak fityiszt. Vennie-vel rossz ütemben álltam meg, így nem blokkoltam az Y-t, de rálőni sem tudtam - pedig már csak 1 életen volt. (Hiba #3)  Végül leszedtem a hollandot, majd Wedge-t és elkezdtem üldözni a fullos falcon-t. A végjátékban erős 3-as helyett csak 2-est tárcsáztam és így bent maradtam Lando tűzívében (Hiba #4). Végezetül pedig ment a buszom, így az utolsó kört nem tudtam lejátszani és nagy eséllyel leszedni a vérző 2 életes Falcon-t egy "double tap"-pel.
A vége egy "sohailyenszoros" 154-155-ös verség lett. Na, az ilyen vereségeket szeretem!

Szólj hozzá!
Címkék: ütközet

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr2514685900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása