It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Az utolsó jeti

2018. július 25. 17:52 - Godgre Mos

hacsak nem lesz Nemzeti Vágta, ez az utolsó 1.0 eseményem

 

Elvárások nélkül, bajtársaim viszontlátásának örömével indultam Budapestre. Misivel és Zsoltival lejátszott meccsek arra vittek, hogy "tematikus" listát tegyek az asztalra.

Az első versenylistám, az IGnis Inferni módosított változata, Eval-on Hotshot Co-pilot, IG-B-n Ion ágyú. Szerettem, de soha nem tudtam IG-vel repülni, ezen alkalommal sem volt másképp. De nem adom fel. Ez lett az Alpha lista.

A másik a tavaszi versenylistám, X-wing refites változata. Így kerülhetett Jess-re Pattern Analyzer. Csak nem szabadott volna megfeledkezni róla. :\ Ez pedig az Omega.

A jó beszélgetések mellett játszottunk is néhányat.

1. meccs: Rick (alap Reaper/Vader/Ryad)

Hollandiából egy rövid nyaralásra érkezett Budapestre, de nem felejtette otthon a hajóit sem. Azt gondoltam, hosszabb időre, dolgozni jön valaki, mikor a hajói is elkísérik.
Ha ezt tudom, biztos rákeresek a neten, ki is ez a Rick. Mert bizony a tavalyi EB TOP8-as játékosa. Így már összeáll a kép ugye?

Rick a PS1 Reaper, Vader, Ryad csapatot hozott. A jam-ról eddig nem tudtam semmit, kellemetlen jelenség, na. Én ki akartam próbálni az Alphát.

Az első összecsapásnál minkét hajómmal 2mm hiányzott a lövéshez. Egy HLC tűzerőre és ionra épült build-nek ez nem válik javára. Így a második körre már range1-be tudott Rick érni, HLC-nek annyi. Ráadásul a téglával az elkerülő manővernél megkoccoltam egy sziklát. Ismét lövés nélkül maradtam.
Innen már egyenes út volt a vereség.

Aztán még beszélgettünk egy kicsit, már amennyit szerény angol tudásom megengedett.

Eredmény: 35-100 vereség

Rick Top8 meccse a tavalyi EB-n

2. meccs: Harangozó Andris (Bossk/2 Kihraxz = 3 Harpoon)

A harpoon-os listája miatt (tudtam, hogy azt választja, mert nálam volt kötelék lista) nem a kötelék listám választottam (Alpha).
A terv az volt, hogy mielőtt kilőhetné a rakétáját leszedem az egyik Kihraxz-t. Két kör alatt sem sikerült.
Aztán már annak örültem, hogy a végére az egyik leesett.
De sebaj, Andris továbbra is jófej figura (tavaly az első Store-on is megvert)

Eredmény: 28-100 vereség

3. meccs: Vámos Csabi (Inq/Vader/Carnor Jax)

A regionálison az első lövéskörben leszedte Jess-t. Vissza akartam vágni érte. Ismét Alphát választottam, a Hotshot lemelleszti az ászról a fókuszt, majd HLC+Ion, két kör és meghal.
Óvatos indulás, majd nagy lendület és boost. Két ász koppan az IG-n. Véged Vader. IG bekap kettőt (3H-1E). Okés belefér.
Tudtam, hogy Vader-t csak nagy szerencsével szedhetem le az első körben, az pedig nem jellemezte a napomat. Azért ionizáltam, és a következő körben el is hullott.
Aztán a két ász ráesett az IG-re és két lövésben megették a maradék 6 életét. IG nem akart védekezni akkor és ott.
Kész. Még Moraloval megpróbáltam egy kockázatos 3-as jobbost, de 2-est kellett volna (de én akartam a range 2 lótávot, pedig már nem volt IG), mert így lementem a pályáról. De teljesen mindegy volt, mert Csabi nem vissza, hanem utánam fordult volna és akkor azért halok meg.
Sokkal távolságtartóbban kellett volna repülnöm.
Ehh.

Eredmény: 35?-100 vereség

4. meccs: Rafy (Scout/Thweek/Viktor Hell)

Nagyon érdekes és kockázatos listával jött Rafy, akivel már a sokadik meccsem. Zágrábi csapatbajnokság listáját tesztelte.
Az első lövésben megcsíptem a Starviper-t, a Kihraxz-zal kőre futott, nekem meg áltag felett teljesítettet a blasztereim.

Eredmény: 100-14 győzelem

5. meccs: Laskovicz Misi (Luke/Leevan Tenza/Airen Cracken/Tala = 2 Harpoon)

Tavaly a szeptemberi ligafordulón játszottam Misi Dengar listája ellen, akkor nyertem. Most nem, de óriási meccs volt.
3 hibámat számoltam meg, ami végzetes lett. Két könnyelmű: nem lőttem le a megfordulni akaró és a Blinded pilot-os Z-95-öt, akik később csúnya sebeket okoztak. Valamit elfeldkeztem Jess-en egy Pattern Analyzer fókuszálásról.
Ezek ellenére meglehetett volna, ha az dobásaim hozzák az átlagot.
Szép zárás volt.
Misivel végig élcelődtük a meccset, nagyon bírom a srácot.

Eredmény: 70-77 vereség

Ennyi. De lehet, hogy nem. Még lelőfordulhat egy National. Illetve otthon még fel fog kerülni a megjelenésig és még azon is túl az 1.0.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr6514141441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buddhha 2018.07.26. 14:18:45

Így olvasva, hogy kicsoda Rick, egy fokkal nyugodtabb vagyok.. :) Második körben megkaptam, és csak lestem, hogy mi történik.. :)

Godgre Mos 2018.08.09. 08:39:15

@Buddhha: És egy átbulizott éjszaka után jött be hozzánk játszani. A nyaralására hajókat visz magával! Nagyon elhivatott. Jó fej srác, jövőre az EB-n biztos összefutunk vele.
süti beállítások módosítása