It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2018. április meccsei

2018. május 04. 09:21 - Godgre Mos

Április 4.

Szabó Dani (Lórik, Poe, Ezra) - Mison Critical aNoRex

Az első lövesnél Lórik lövése és Jess torpedója lekapta Ezrát. Aztán elemésztettem Dani Lórikját és Poe sem bírta sokáig a kereszttűzben. A Hotshot Co-pilot nagyon működik az Advanced Optics ellen.

Eredmény: győzelem

NoxiDragon (Nym, Dengar) - Torture QD stress

Az első adok-kapokban cseréltem Dengar-t QD-re. Aztán ment a bohóckodás az AGikkal.

Eredmény: vereség

Április 11.

NoxiDragon (Nymranda) - Mison Critical aNoRex 2

Két meccset is játszottunk, Dávid eltérő bombákkal futtatta a hajóit. Talán a proton/ion bombás változat hatékonyabb volt. Annyira elfáradtam, hogy sejtem, de nem tudom, hogy mindekettőt megnyertem.

A regenes Jessika nagyon jól teljesített. Ha integrated helyett autothrusters-t kap a TLT-s szörnyek ellen még jobban fog teljesíteni. R2-t amúgy is érdemes a végsőkig megtartani.
Tarn-on az M9-G8 jól szerepelt, a TLT-k ellen jobbnak tűnt, mint az R7. Még talán azt megpróbálom, hogy Lórikra Draw their fire-t rakok és Tarn visszakapja a Seismic torpedót. De akkor Lórik damage outputja lesz nagyon gyenge. Ehh. Vagy C3-PO helyett Rey és Tarn kaphat torpedót.

Eredmény: 2 győzelem

Rempi (3 Starviper) - Torture QD mangler

Továbbra is szenvedek és türelmetlenül játszom az AGikkal. Laci szépen terelgette a pillangókat, alig tudtam rájuk lőni, egy sem esett el. QD munkáját is ellehetetlenítette.

A következő alkalommal HLC-s változatokat hozok.

Eredmény: vereség

Április 18.

Szabó Dani (Lórik, Poe, Ezra) - Mison Critical aNoRex 4

A múltkor nagy mákom volt, hogy Ezrát kivettem az első lövéssel ezzel hatalmas előnybe kerülve. Most viszont Bridger rettentő sokat kellemetlenkedett. A Snap shot stressz rosszabb, mint a piaci légy.

A vége az lett, hogy sikerült Ezrát levennem, ami a győzelmet is jelentette.

Az Selflessness megmentette Mison-t, a rakéták és HLC ellen nagy szolgálatot teszt. A két torpedóban még nem vagyok biztos, jó lenne, ha egyiket Ion-ra cserélhetném, viszont akkor fel kellene adnom az Autothrusters-t.

Eredmény: győzelem

Április 22.

Championship Arrabona 2018/3

Eredmény: 3 győzelem - 1 vereség

Április 25.

NoxiDragon (Final Form) - Mison Critical aNoRex 3

Bután közelítettem meg Nym-et, ami azt eredményezte, hogy kaptam gyorsan 2 harpoont, és Proton bombát. Hamar elenyésztem. Dávid zöld kockái formában voltak, de nem ezen múlt. Okos játékkal verhető a Final Form.

Eredmény: vereség

Szabó Dani (Han+Wedge) - Fire spray retro

Bár a retro versenyen nem tudok indulni, segítek a felkészülésben a kollégáknak. Ezt a listát egy kissé elszúrtam, mert Youngster csak TIE Fighternek (fo és sf is) tudja átadni a képességét, szóval volt egy drága TIE-om.

Vader-t zöldfülü módjára vetettem Wedge elé, nem is játszott szerepet. Kati képessége haszontalan volt, viszont úgy dobáltam a találatokat, hogy a predátorra és Kallus-ra alig volt szükség. Han hamar el is égett. Wedge-dzsel táncoltam pár körön át. A TIE 2, Kati 1 életen fejezte be. De jó lesz a csapat!

Eredmény: győzelem 

Április 28.

Budapest Regionális '18

Eredmény: 2 győzelem - 3 vereség

Összesítés

 10 győzelem  7 vereség 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr1313819806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása