It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2018. február meccsei

2018. március 06. 11:12 - Godgre Mos

Ferbuár 4.

Rebel Transport Hoth M1 és M2

Jó volt küldetést játszani, de több időt kell tölteni a csapat összeállítással. Igaza volt Ágoston Tibinek, sok lúd disznót győz.

Az M1-ben lévő HIT/CRIT aknák, miért csak a transportot sebzik?

Ferbuár 6. - Konfliktus VASSAL meccs

Liska Geri 150C - K150A

Úgy estem be a meccsre és ez látszott is. Oktalanul repültem, mondhati odavetettem Geri fenevadai elé az Y-okat.

Megérdemelt vereség lett belőle. A végén a pont mentés sem sikerült.

Lady luck

Eredmény: vereség

Ferbuár 7.

3 meccs a klubban Piedl Zsoltival, akivel vagy 5 versenyen voltam együtt, de még soha nem játszottunk.

Boba+Asajj - K100-A

A konfliktus csapatomat teszteltem, de nem ment a játék. Zsolt jobb volt nálam. Teljesen félregondoltam Zsolt lépéseit. Bossk-kal idióta módon aszterioida elé állva vállatam egy lövést, aztán meg nem tudtam hova menekülni Zsolti blokkjai elől. Három kört töltöttem a kavicson. Katasztrófa.

Eredmény: vereség

Boba+Asajj - Kin Geri Ni

Nagyreményű birodalmi seregem. De nem fog sikerülni úgy nyerni, ha nem lövöm ki  a Harpoon-t legalább egyszer. Zsolti ismét szépen játszott, öröm volt nézni, ahogy lebombázta Omega Leader-t.

Eredmény: vereség

QD+Deathrain+Kestal - Kin Geri Ni

Óriási szerencsével sikerült nyernem. QD egy duplázásából az egyik betli lett, és a bombletre két hajómmal is FF-t dobtam. A végén QD (3H) - Rho (4H3S) csata lett, amit majdnem elbuktam, mert túl SLAM-eltem magam.

Eredmény: győzelem

Mintha elvesztettem volna azon szerzett képességem, hogy kitaláljam mit lép az ellen.

Február 8.

NoxiDragon - K100-C

Dávidot megcsalták a kockák, plussz még blokkoltam is a Bumpmasterrel.

Lady luck

Eredmény: győzelem

Február 13. - Konfliktus VASSAL meccs

Török Bali / Kuzmin Viktor / Frank Drebin - K100-C

A Bajnok ellen játszni nem stresszmentes. Egyrész nem csinálhatsz nagy hülyeséget, mert az milyen égő. Másrészt pedig megkellölnömfrenkdrebint.

És azt is megfigyeltem, hogy akikkel már élőben is játszottam, azokkal fesztelenül mérkőzöm. Liska Geri ellen is bevoltam állva, mint egy fagyott kutyaláb. Pedig a hangulat jobb nem is lehetne.

Reménytelen meccs, de a zöld kockák mellém álltak. Illetve két momentum: Palob ellopta Poe fókuszát, ezzel sebezhetővé tette, majd az uccsó körben EMP-vel állítottam pályára Poe-t.

Eredmény: győzelem

Lady Luck

Február 21.

Piedl Zsolt - Cunnus #4

Nagyon jó kis meccs volt, ahol Zsolti ismét megviccelt a Firespray bombával. Észben kéne tartani a képességeket.
Az Assault Gunboat-tal talán nem is lőttem, csak slameltem össze-vissza idióta módra. Így persze kikaptam, de csak 3 élte maradt Zsolt hajóinak.

Eredmény: vereség

Szabó Dani (Ghost/Fenn) - Twenty ZSKK

Az volt a terv, hogy majd szétrakétázom a Ghostot, mielőtt nagyobb kárt csinál. Egyrészt rosszul repültem, másrészt Fenn nem hagyott rakétázni. Mire Fenn eltávozott, alig maradt hajóm. Ghost mondhatni körönként leszedett egy hajót. A 3-2 találatos TLT-k ellen a 3 zöld kocka is kevés.

Eredmény: vereség

Havi összesítés

 3 győzelem  5 vereség 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr1713640954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása