It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Championship Arrabona 2018 ezen a néven az első

2018. február 26. 21:20 - Godgre Mos

p_20180225_132439.jpg

A hétvégén (február 25.) lezajlott az első idei verseny a Championship Arrabona zászlaja alatt. Sajnos nekem igazolt távolmaradásom volt házassági évforduló címén.
Azonban a megszületett beszámolókat közkincsé teszem. Itt-ott megjegyzésekkel tarkítottam.
Íme a listjuggler.

Érkezési sorrendben először Dávid, Peti, majd Gábor összefoglalója olvasható.

NoxiDragon

Asajj Ventress + Glitterstim + Push the Limit + Gyroscopic Targeting + Shadow Caster + 4-Lom
Dengar + Expertise + Punishing One + K4 Security Droid

Szerk: Dávid ezen listája ellen nem bírtam az uccsó meccsünkön. Az Expertise-os Dengar a Ghost+Fenn páros ellen is hatékony tud lenni.

1 meccs: Mészáros Miklós

Rey + Millennium Falcon + Expertise + Engine Upgrade + Finn + C-3PO
Braylen Stramm + Alliance Overhaul + Plasma Torpedoes + Engine Upgrade + Targeting Astromech + Chewbacca

Miklós ellen már régóta szerettem volna játszani, de eddig a gép nem sorsolt össze minket. Most megtörtént ez is. A lista, amit hozott kellemetlen volt néhány pontban számomra, így a meccs kezdete elött már dilemmában voltam. A Rey-es Falcon az újra dobásaival és kockamennyiségével hamar halálos lehet a két nagy hajómra, de ez igaz az ARC-re is. A Plasma torpedó igencsak fájdalmas lehet, ha a Jumpmastert célozza, tekintve hogy a pajzsaitól könnyen megfoszthatja. A döntés végül az ARC-re esett. A Plasmától jobban féltem, mivel az ellen nincs range bónuszom és könnyebb leszedésnek tűnt. A terv sikerült is. Végre az aszteroidákat is jól pakoltam fel. A hajóm pajzsa így is estek lefelé mire megszabadultam a kellemetlen ARC-tól. A Falcon Expertise volt, így tudtam kontrollálni Assaj streszosztásával. Sikerült úgy repülni, hogy mindkét hajó túléljen, de cserébe a MOV nem lett a legjobb mire győztem. Ez van. Nagy hajók hátránya, ha félig sebzik és MOV-ot érnek.

50-100 (Győzelem)

2. meccs: Mészáros Mátyás

"Snap" Wexley + Rage + Pattern Analyzer + BB-8
Poe Dameron + Rage + Pattern Analyzer + R2-D2
Ezra Bridger + Marksmanship + Experimental Interface + R5-P9 + Rey

A Mészáros klán második tagja. Amikor az édesapjával elkezdték a versenyre járást még gyerekcipőben jártak. Ez viszont megváltozott mostanság. És ezt a saját bőrömön érezhettem. Vagy inkább a saját vereségem útján. A sereg lényege a mozgékonyságon alapult. Nem voltak fúzióban egymással a hajók, de együtt mégis egy egységet alkottak és megvolt mindegyiknek a szerepe. Hivatkozhatnék rá hogy mind a zöld, mind a piros kockáim cserben hagytak, de az nem lenne a teljes igazság. Esélyem még így is lett volna, de magam se tudtam melyiket akarom fókuszálni az ellenfelem listájából. Az eredménye meglett. Míg eldöntöttem, hogy az egyik T70-et távolítom el a többi hajója Dengart lőtte űrszemétté. Hiába a jó pozíció, hiába a képessége, nem bírta a zöld kockák erejét védekezésre használni. A meccs alatt folytonosan elfelejtettem 4-Lom képességét használni és ezzel a saját játékom megnehezítettem. Végül lelőtte Assajt is. Sajnos nem sok kellett volna, hogy nyerjek. Van ez így. Meglepően erős meccs volt.

100-33 (Vereség)

Szerk: Matyi listája megérdemelné a legkreatívabb csapat címet. Jó lett volna látni működés közben.

3. meccs: Szabó Dániel 

Lothal Rebel + Twin Laser Turret + Ghost + Engine Upgrade + Sensor Jammer + Ezra Bridger + Maul
"Zeb" Orrelios
Fenn Rau + Veteran Instincts + Phantom II + Flight-Assist Astromech + Hotshot Co-Pilot

Az előző meccs után már temettem a dobogós helyezés lehetőségét. A Sorsolás a mostanság népszerű "Meta" Ghost listát hozta elém. Nem féltem tőle annyira, hogy megijesszen. Bár a fokúszálással gondban voltam. Rosszul is döntöttem már az elején. Tudat alatt pontgyűjtésre koncentráltam és itt volt a baj. Az egy fókusz alá helyezésből két célpontos lövöldözés lett. A Ghost felére lövése után valamilyen indok miatt Fenn-re kaptam vérszemet. Egy rossz időben aktivált Glitterslim okán ugyan le is esett, de ennek használatára nem volt szükség. Ugyan már csak a Ghost volt ellenem Assaj erősen sebződött, míg Dengar addigra elhullot. Így a 7 élettel rendelkező üldözte a 8 életest. A körönként 4 TLT-ét Glitterslim lehetőség nélkül nem bírta a gépezet és lecsipegette. Ennek ellenére is az utolsó kör egészen izgalmas volt. Bár itt nem a győzelem lehetősége miatt. De a vég elért és Assaj meghalt. A vereséget hibás Focus, rosszul használt target lockolás és egy elpazarolt Glitterslim együtt okozta. Lehetett volna pontot mentek Assaj-al, de nem éreztem volna tiszteségesnek, így hát végig harcoltak a hajók. Itt merült fel leginkább a listának némi tervezési hiányossága, a stressz használat és Latz Razzi alkalmazás. Sajnos a TLT nagy hajók ellen könnyen sebezz. Legközelebb másképpen lesz és azért így sem volt rossz kör.

100-72 (Vereség)

Szerk: Dani a múlt szerdán elverte a 4 rakétás csapatomat. Saját erőből nincs öteltem, hogyan törhető fel a Ghost+Fenn csapat. Csinálni fogok egy összeállítást a counter listákból.

4. meccs: Piedl Zsolt 

Emon Azzameen + Heavy Laser Cannon + Extra Munitions + Slave 1 + Proximity Mines + Thermal Detonators + Cad Bane
Asajj Ventress + Black Market Slicer Tools + Veteran Instincts + Gyroscopic Targeting + Shadow Caster + Dengar

Zsolt rutinos, régebbi játékos az Arrabona Championship-en. Többnyire ragaszkodik a Söpredékhez, mint ahogy most is. A listája nem volt rossz, sőt még kicsit ijesztő is volt a HLC-vel, de a kockái és pár önnön hibája nem adott szép eredményt neki. Kulcsmomentum volt, amikor az én Dengar és Assaj-om 6 illetve 9 számát keverte össze. Ennek eredménye volt egy ütközés és a FireSpray természetellenes aszteroida parkolása. A meccsen végig jól manővereztem. Ahová kellett mindig befértem, ha csak épphogy is, de majdnem tökéletes volt. Másik hibája volt mikor Assaj helyett Dengarom piszkálta úgy, hogy elsődlegesben volt neki 1-es lőtávolságban. Mikor visszatámadtam Dengar-ral elszörnyedve látta, hogy maga se tudja, miért őt támadta. Ott már kezdtem sajnálni és kicsit szégyelni magam, hogy ilyen hibák miatt vagyok gyakorlatilag sértetlen, míg ő erősen leharcolt volt. A 2db Assaj nyugodtan stresszelte egymást, viszont én itt hibáztam egy rosszul aktivált Glitterslim-el 2db Stresszem lett, amit nem tudtam sikerül-e ledolgozni. Az aszteroida felrakás ebben segítségem-re volt és megtudtam lépni ellenfelem másodlagos tűzívjéből. Firespray közben elhullott és társa se húzta sokáig. Győzelem volt, de keserű szájízű.

0-100 (Győzelem)

Szerk: Zsolti is elvert ezzel a csapatával. Figyelmetlen voltam a bombájával és rosszul repültem.
Összességében elmondhatom, hogy a fenti kollégák közül 3 elen alulmaradtam az utóbbi időben. Talán jobb is, hogy nem indultam ezen a versenyen.

ca18-1-rankings.png

A versenyen végül 10-en voltunk. Sajnos kettő fő lebetegedett a verseny napjára, de így is megvolt a kellő hangulat. Remport Gábort sikerült megfosztani az első helytől, bár itt nagy jelentősége van annak, hogy a zöld kockái szabira mentek. A végső TOP3 igencsak érdekes. Nálunk valamiért mindig képviseli magát a TOP3-ben mindegyik frakció. Ezúttal a Söpredék nyert, őt követte a lázadó "Meta lista" és végül a trónfosztott birodalom.

p_20180225_163649.jpg p_20180225_163622.jpg p_20180225_163558.jpg

 

A következő verseny 2018.03.18-án lesz. Speciális formátum: a maximum 100 pontos listának legalább 4db talppal rendelkező hajót kell tartalmaznia.
Az erő legyen veletek. :)

Tóth Péter - a bajnok

Dalan Oberos + Deadeye + Proton Torpedoes + Guidance Chips
Sol Sixxa + Adaptability + Bomblet Generator + Cad Bane
Ruthless Freelancer + Tractor Beam + Mist Hunter + Collision Detector + Ketsu Onyo
Binayre Pirate

Szerk: Matyi után a második legérdekesebb csapat. Bár csak én lennék ilyen bevállalós.

Előhang

A felkészülés a már korábban megszokott módon történt. Megálmodtam egy listát, elhatároztam hogy begyakorlom egyedül, letesztelem élesben, finomítok rajta, megint letesztelem, és a jól berepült, hatékony listával majd jól széjjelverek mindenkit. Ebből ismételten csak annyi valósult meg, hogy a megálmodott lista némi utántervezés eszközlésével a verseny előtti este szokás szerint csúnyán beégett Hende Robi barátom ellenében. A listaépítés úgy történt, hogy kiválasztottam azt a hajómat, amivel a legkevesebbet repültem (Scurrg H-6), amivel még egyáltalán nem (M12-L Kimogila), és amivel a legrégebben (G-1A). Ezeket telepakoltam fejlesztéskártyákkal, de ahogy tologattam magam előtt az asztalon őket, nem igazán akartak működni az általam elképzelt kombinációk, úgyhogy leszedtem róluk annyi fejlesztést, hogy le tudjam porolni a szintén jó régóta nem használt Z-95-ös mopedemet. Ezekkel akartam leigázni a világot.

1. mérkőzés: Zámbó Zsolt

Darth Vader + Juke + TIE/x1 + Advanced Targeting Computer + Stealth Device
Delta Squadron Pilot + Tractor Beam + TIE/D
Delta Squadron Pilot + Ion Cannon + TIE/D + Twin Ion Engine Mk. II

Négyen jöttünk volna Vas megyéből, de a harcok kezdete előtt ketten harcképtelenné váltak, minket meg jól összesorsoltak Jimmy-vel mindjárt az első körben.

tp_1.png

Formációs bemutatóval kezdtem a napot.

Jimmy első versenye volt ez, de óvatosságra intett, hogy az a Hende Robi készítette fel, aki gyakorló meccseken engem mindig rommá vert. Listáját volt szerencsém ismerni, ugyanis a verseny kezdete előtt átvettem vele, hogy mire kell figyelnie. A helyzetről egy régi Európa Kiadó szám refrénje jut eszembe: Lehet hogy neked jó ez a harc, de ne taníts ölni ha élni akarsz!

tp_2.png

Vader és a spanjai. Szerencsére tisztes távolból vigyázták az öreget.

Jól is kezdett, látszott, hogy megtanult formációban repülni (jobban, mint én), de Vader nagyúr kezdésképp a Scurgg sortüze után belenézett egy proton torpedó négy kritikus találatába, amibe szépen bele is halt. Innentől fogócska alakult ki a védelmezőivel, amiből egyre rosszabbul kezdtem kijönni: leesett a Z-95 (aszteroidára kenődött) és a Kimogila is, de a csata egyetlen bombájával bevégeztetett a két sérült Defender sorsa.

2. mérkőzés: Piedl Zsolt

Emon Azzameen + Heavy Laser Cannon + Extra Munitions + Slave 1 + Proximity Mines + Thermal Detonators + Cad Bane
Asajj Ventress + Black Market Slicer Tools + Veteran Instincts + Gyroscopic Targeting + Shadow Caster + Dengar

Zsolt két nagytalpas hajóval jött, stratégiáját feltehetően arra alapozta, hogy akcióból bombáz, lövést támogat, vagy egyéb scum trükkökkel abuzálja rivális csapatát.

tp_3.png

Asajj Ventress rémálma: hárman is bemérik, miközben a legmagasabb pilótaszintű hajóm blokkolja.

Jawa szurkolók is jöttek vele, akik megdöbbenve látták, hogy kedvenceik az első körben akcióztak utoljára, utána folyamatosan belerongyoltak a rossz helyen tébláboló hajóimba. Ilyen körülmények között nemhogy a túlélésre nem volt esélyük, de arra sem, hogy érdemben részt vegyenek az ütközetben. Elsőként a Firespray páncélja kopott el, majd hamarosan a Lancer is követte az égi roncstelepre.

3. mérkőzés: Remport Gábor

Test Pilot "Blackout" + Push the Limit + First Order Vanguard + Advanced Sensors + Stealth Device
The Inquisitor + Tie/v1 + Push the Limit + Guidance Chips + Cruise Missiles
"Omega Leader" + Juke + Comm Relay

Két győzelemmel a tarsolyomban számíthattam arra, hogy erős ellenfelet kapok, aki nem volt más, mint az előző két verseny győztese! Gábor TIE vegyessel jött, mint eddig mindig, mikor csatázni láttam.

tp_4.png

Az ezt követő körben történt a „jól szervezett” csapatmanőver.

Az ütközet elején külső szemlélő számára profi módon fordultam rá a Silencerre, amit gyorsan sikerült eliminálnom, de mivel a formációs manőver inkább volt ösztönös mint tervezett, utána ahány hajóm volt annyifelé nézett. Ellenfelemet csapataim koordinálatlan mozgása valószínűleg jobban megzavarta mint engem, a hadiszerencse is elpártolt tőle, úgyhogy nem tudott élni a tálcán kínált lehetőséggel, hogy megbosszulja a lelőtt hajóját. Visszarendeződés közben a Scurgg kapott végzetes találatot, de előtte egy szerencsés bombatalálatot vitt be a maradék két hajónak – amiből az egyik fel is robbant. Bomblet Generator volt rajta, ennek ellenére a nap második, és egyben utolsó bombáját dobta ki, de mindkét bomba csatát eldöntő jelentőségű volt! Az összevissza jellegű csapatmozgásaimnak köszönhető folytonos újratervezés miatt az ütközetet nem sikerült befejezni, a végén három hajóm nézett farkasszemet ellenfelem egyetlen árva TIE prototípusával.

4. mérkőzés: Mészáros Miklós

Rey + Millennium Falcon + Expertise + Engine Upgrade + Finn + C-3PO
Braylen Stramm + Alliance Overhaul + Plasma Torpedoes + Engine Upgrade + Targeting Astromech + Chewbacca

A Mészáros családdal folytatott eddigi küzdelmeim döntetlenre álltak, úgyhogy lehetőség adódott arra, hogy ezt az örökranglistát a javamra fordítsam!

tp_5.png

Jellemző tájkép a csatáról: hegyek között, völgyek között blokkolgat a vonat…

Az ütközet nem indult túl jól számomra: a Falcon két lövésből lekapta a 10 sebpontos Scurgg-omat. Mivel mindketten úgy manővereztünk, mintha az összes pilótánk vak lenne, elég nehéz volt lövési pozícióba kerülnünk. A Falcont sikerült egy sebpontra levinni, majd ügyesen szabadon ereszteni a csatatér távolabbi végébe. Finoman karcolgattuk egymás páncélzatát, gyakrabban lökhárítóval, ritkábban lőszerrel. A Z-95 is elhalálozott, viszont az ARC-170-nek nem igazán sikerült bevinnem a kegyelemlövést. A végén a Kimogilának sikerült becserkészni a Falcont, és a nap egyetlen torpedó újratöltése után bevitt négy találatot (közte két kritikust) az egy sebpontos hajónak, ezzel az utolsó csatámat is sikerült megnyernem.

Utóhang

Bujkálhat egy bizonyos fokú mazochizmus bennem, mivel szinte soha nem választom a másoknál jól bevált listákat, ehelyett teljesen lehetetlen összeállításokkal keserítem meg a saját életem. Ezzel a listával előzetesen egy győzelemnek is örültem volna, azt meg végképp nem gondoltam, hogy az összes csatámat megnyerem! Nálam hozzáértőbbek biztosan ki tudnák elemezni a sikerem titkát, én annyit látok belőle, hogy négy hajóval mindegyik csatában számbeli fölényem volt, továbbá volt hajóm blokkolni, rakétázni, bombázni, nagyot lőni is. Védekezni nem igazán tudtam volna, de ez a hiányosságom most megtorlatlan maradt, és az eszetlen manővereimből is sikerült jól kijönnöm. A Scurgg és a Kimogila is jó választásnak bizonyult, ez mondjuk az erőviszonyok alapján sejthető volt. A Z-95-nek voltak jó pillanatai, ami már önmagában is nagy szó, a G-1A pedig látszólag nem sok vizet zavart, viszont az összes csatát túlélte, és néha azért lőtt szép nagyokat.

Köszönöm a szervezőknek a versenyt, ellenfeleimnek pedig az izgalmas csatákat!

Remport Gábor - a birodalom bukása

Felkészülni nem volt időm, így a legutóbbi escalation listámat farigcsáltam át. Hoztam omega leadert, mert ő ellene rossz játszani, Inquisitort PTL-tel meg egy cruise missile-lel és guidance chippel. Valamint 3. ásznak a silencer testpilótáját immár advanced sensorral PTLtel, valamint nevesítéssel és Stealth device-szal.

1. meccs  „ szerencsés kezű” Tóth Ádám

Nu Squadron Pilot + Long-Range Scanners + Harpoon Missiles
"Quickdraw" + Special Ops Training + Adaptability + Fire-Control System + Harpoon Missiles + Advanced Optics + Lightweight Frame
"Backdraft" + Special Ops Training + Veteran Instincts + Fire-Control System + Harpoon Missiles + Advanced Optics + Lightweight Frame

Két spec. force-t hozott egy assault gunboattal. Persze telipakolva harpoonnal, mert azt mindenki szereti. Szerencsére első támadás körében mindössze egy harpoon talált el, ráadásul Ádám elfelejtette a kondíciót rárakni, mondjuk több sebet az a hajó sem kapott. (Nekem itt nagyon mentek a zöld kockák).  Aztán a gunboat elment újratölteni. Én kilőttem a rakétámat, ami nagyot ütött. Nekem elhullott az Adv prototyp, az ellennek Backdraft. A silencer pedig a sérült gunboatot szedte le, aki nem slammelt, ami végzetes hiba volt. Végén Ádámnak idő lejártával maradt a sérült Quickdraw, de ha tovább játszunk, akkor is ő fogyott volna el. Itt még jól dobáltam, Ádám pedig nem igazán.

2. meccs  Szabó Dániel

Lothal Rebel + Twin Laser Turret + Ghost + Engine Upgrade + Sensor Jammer + Ezra Bridger + Maul
"Zeb" Orrelios
Fenn Rau + Veteran Instincts + Phantom II + Flight-Assist Astromech + Hotshot Co-Pilot

A mostanában divatos Ghost-Fenn Rau lista ellen kellett virítanom. Megvallom, nem örültem neki. Két részre osztottam a seregemet , hogy valaki mindenképp az ellen fenekében legyen. Az a kombó, hogy TLT-vel lényegében 4 sebet fixen kioszt, nagyon nem tetszett. Első lövéskörben kilőttem a rakétámat, maximális öt találat, de kettőt levédett az elkerüléssel+ Fenn is adott neki még egy evadet. Cserében leesett az Inquizitor, mert Dani minden lövését kimaxolta, én meg evade tokennel sem tudtam egyszer sem három találatot levédeni (lehet csak 3 találatot kaptam be első körben, nem emlékszem). Ekkor már a zöld kockák byroni spleennel tekintgettek rám. Szerencsére hátulról a tesztpilóta elintézte Fennt elég hamar. De kaptam továbbra is az áldást immár a silencerre, nekem Omega leader csak csipegetett, de a TL-ot nem költhettem el, mert, akkor kinyír, mivel már módosíthatja a támadókockáit. A döntő momentum, hogy szerencsém volt Dani által felhúzott kritikus sebzéssekkel, mert a fegyvere eggyel kevesebb kockával dobott, valamint kapott stresszet. Ekkor már Silencer menekült, mivel egy életen állt, de a kis Tie bement az egyes burokba, és ki sem jött onnan, mivel a ghost a stressz miatt nem tudott boostolni. Utolsó lövésekre visszatért a tesztpilóta, mivel már csak két életen állt a ghost. Le is szedte, de kijött a phantom, és sajnos megölte a kb három életen lévő Omegát három távból, mert egy védőkockát nem dobtam meg. Így szolid győzelem lett, amit az elején nem gondoltam volna. Döntő volt, hogy ellenfelem nem tudott elboostolni, hogy aztán TLT-vel lenyírbáljon.

Szerk: nem lettem közelebb a Ghost-Fenn ördöglakat kinyitásához.

3. meccs Tóth Péter

Dalan Oberos + Deadeye + Proton Torpedoes + Guidance Chips
Sol Sixxa + Adaptability + Bomblet Generator + Cad Bane
Ruthless Freelancer + Tractor Beam + Mist Hunter + Collision Detector + Ketsu Onyo
Binayre Pirate

Sajnos ezen meccsen sokat hibáztam, pedig talán nyerhető lett volna oblemocsok gyenge dobásaim ellenére is. A rárepülésnél még nem volt nagy gond, célba vettem a bomblet generátoros hajóját, ne piszkítsa tele a teret büszke üldöző vadászaim előtt. Sajnos nem sikerült eléggé legyilkolnom, utána menni annyira nem akartam, nehogy bombába fussak. A nagy hibám az volt, hogy a silencerrel tovább akartam az aszteroidák között bujkálni, de elszámítottam a manővert és egy barell roll srég kettes után aszteroidán parkoltam le. (Kár volt ezt a nehezen számítható manővert bevállalnom, de lőni akartam mindenképp ebben a körben. Ezután sajnos hamar elvérzett a Drágaszágom. Ebben a körben volt kiakasztó, hogy egy táv meg TL ellenére is kb. 1 találatokat kaptak az egyes kitérésű egységei. Ellenfelem meglehetősen lassan játszott (többször szóltam csináljuk már), én meg igyekeztem volna leszedni a két súlyosan sérült hajóját, mert azzal még fordíthattam volna (azt hiszem 2-2 seb kellett volna még, hogy elhulljanak. Sajnos elkövettem a második hibát. Üldöztem a ráját, számítottam rá, hogy bombát dob - de más esélyem nem lett volna nyerni - de bíztam benne, hogy barrel roll elég távolra visz. Hát nem jött össze, ráadásul a másik hajóm is belement az előzőbe, így ő is megkapta az adagját. Mindketten két-két sebet, mert magam kárára azért jól mentek a kockák. Rossz dobásokkal sajnos a milliom életet nem lehet leszedni.

Szerk: mi az az oblemocsok?

4. meccs - Zámbó Zsolt

Darth Vader + Juke + TIE/x1 + Advanced Targeting Computer + Stealth Device
Delta Squadron Pilot + Tractor Beam + TIE/D
Delta Squadron Pilot + Ion Cannon + TIE/D + Twin Ion Engine Mk. II

Már elfáradtam erre a meccsre, sok mindenre nem emlékszem rá. Csak arra, hogy ellenfelem rendkívül jól dobált a dupla lövéses Defenderjeivel. Kézből 2-3 találat minden módosítás nélkül. Nekem hamar elhullott az egyik hajóm, nagy nehezen leszedtem az egyik defendert. Utolsó körben férfiasan bevallva már csak menekültem, mert tudtam, hogy 2 pont előnyöm van, de mindkét megmaradt hajóm egy életen állt. Megúsztam, így szolid győzelem. Ebben a játszmában fordult elő, hogy hat zöld kockával sikerült összesen egy azaz egy darab szemet dobnom.

Szerk: én ezt tudom piros kockával is.

Konklúziók

Birodalommal zöld kockák segítsége nélkül nem lehet nyerni. A TIE variánsok zöménél sokszor jól jönne az egy előre (Legközelebb ionnal farba lövöm magam!) A Stealth devicenél hatékonyabb lett volna az Autothruster. Nem árt nem elfelejteni, hogy Cruise Missilenél számít mennyit léptél előtte.
Legközelebb ólmozom a zöld kockáimat, csak nehogy a rossz oldalukat!
Jó lenne itt is bevezetni egy sakkórát, ha már 70 percre le van csökkentve a játékidő.

Szerk: 70 percre volt lecsökkentve a játékidő?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr3113700892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása