It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017/50-53. hét meccsei

2017. december 20. 09:10 - Godgre Mos

2017.12.13 - új hullám teszt meccsek

Chris - Restorante ships

Chris Blackout-ot hozta, de talán csak egyszer sikerült a képességét kamatoztatni.
A bomber nagyon bejött, az előre bombázás mókásabb, mint elképzelve. Volt is egy meccsfordító jelenet, mikor annyira ráizgultam épp egy hátra bombázásra, hogy nem vettem észre, hogy előre dobva kinyiffanthatom a Silencert. Később pedig nagyot hibáztam egy BB-8-est manővernél, ami Poe életébe került. (Ami nem következett volna be, ha azt a bombázást nem bénázom el.)

Summary: reptetni fogom a bombázót, hátha felfedezem az értékeit. De valszeg mire sor kerül erre, már más megteszi ezt és nem nekem kell rájönnöm.

Chris - Kylo and the bees

Chris Torani Kulda-t küldte csatába, akit nem nehéz kicselezni magasabb PS-sel, de a fáradtság urrá lett rajtam és rettentő bénán repültem. Kylo képességét is elfelejtettem használni. Így nem is hozta az elvártat a figura.
Az Gunboat új színt hoz a játékba, de nem dobogtatta meg a szívem.

2017.12.18 - VASSAL Konfliktus meccs

Kovács Imi 100B Gergő 100B
Dash Rendar (36)
Lone Wolf (2)
Heavy Laser Cannon (7)
Han Solo (2)
Rigged Cargo Chute (1)
Smuggling Compartment (0)
Outrider (5)

Lothal Rebel (35)
Reinforced Deflectors (3)
Twin Laser Turret (6)
Wookiee Commandos (1)
Anti-Pursuit Lasers (2)

Total: 100
View in Yet Another Squad Builder
Talonbane Cobra (28)
Swarm Tactics (2)
Harpoon Missiles (4)
Glitterstim (2)
Stealth Device (3)
Vectored Thrusters (2)
Guidance Chips (0)
Vaksai (0)

Viktor Hel (25)
Veteran Instincts (1)
Harpoon Missiles (4)
Scavenger Crane (2)
Stealth Device (3)
Vectored Thrusters (2)
Guidance Chips (0)
Vaksai (0)

Captain Jostero (24)
Deadeye (1)
Harpoon Missiles (4)
Scavenger Crane (2)
Munitions Failsafe (1)
Vectored Thrusters (2)
Guidance Chips (0)
Vaksai (0)

Total: 97
View in Yet Another Squad Builder

 

A listám egyáltalán nem eredeti, copy-paste innen. Nagyon megtetszett, és a VASSAL kitűnő lehetőség a kipróbálásra. Ezt ugyan nem egy tétmeccsen kellene megtenni, de előre leadott konfigokkal kell harcolni és nem igazán volt időm saját 7 különböző saját csapatot gyártani.

A játékbeli hibáimat a kockák nemhogy kiegyenlítették, de bőven túltolták. Módosító hiányában is dobtam asszem kétszer teli kitérést és legalább egyszer teli találatot. Ezek nélkül elvesztettem volna a meccset.

Imi ellen nagyon jó játszani. Már volt alkalmam kétszer is élőben és ez online sem volt másképp. Bár elmondása szerint többször hibát vétett, nem ezen múlt a meccs, hanem az előbb említett kockákon.
Nagyon jól szerepelt a VCX-en a Reinforced Deflectors és a Wookiee Commandos, alkalmazni fogom.

Két esetet emelnék ki.

Jostero eléállt a VCX-nek, de balra orsózott  - Imi nagyon korrekt volt, a kikért fókuszomat engedte barrel roll-ra cserélni. Így a Kihraxz tudott lőni 4 kockával a VCX-re és aszteroidán át 3 kockával a két életes Dash-re. Én mohó módon Dash akartam levenni a pályáról, persze nem sikerült a lövés.

Cobra 2 élettel a Lothal Rebel mellé sodródott, nem lövési pozícióba. Balra orsózva a TLT lőtávjából szerettem volna kimenni, jobbra pedig lövési helyzetbe kerülni. Én a balost választottam, de bent maradtam a hatósugárban, ami végét jelentette a hajónak. Egy kicsit bosszankodtam, hogy a másik irányt választva még egyet beleereszthettem volan a VCX-be, de kiléptük és úgy sem tudtam volna lőni. Persze maradhattam volna a valagamon egy fókusszal megsegítve. Taktikailag az lett volna a jó megoldás, de ez sem mentette volna meg Cobrát, mivel a 2 x 3 csillagos lövés mindenképp végzetes lett.

Eredmény: győzelem 100 - 65

2017.12.29

Ádám - Kimotheraphy

Úgy gomdolom, hogy a Kimogila csak magas PS-en működik jól. Alacsony PS-sel csak a jó pilóták tudják hatékonyan reptetni. Ezért én 10-rehúztam.

2017.12.30

Misi - Kenrick

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr9513513435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása