It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Frissítő hullám: Scurrg H-6 Bomber söpörve

2017. július 12. 12:32 - Godgre Mos

A Scurrg bombert azért a rebel végén fogtam meg, mert elhatározásból Guns for Hire csomagig rebelezni fogok. Miközben kibontottam magamban ezt a hajót, látatlanban egész megkedveltem. Kíváncsi lettem a bővebb pilótaválaszték mennyivel ad többet.

scurrg_in_action.jpg

Köszönöm Leventének és Gerinek az infót, hogy repül a Scurrg a Starfighter-ben

Maradnék továbbra is a három (kettő) szerepbe illesztésnél.

"Bad Cane" vagy mi?

Captain Nym

A Nym kapitányra felépített hajó itt is megállja a helyét, sőt annyival több, hogy a lepottyantott bomba mellől nem is kell elboostolni, mert immunisak vagyunk ellene. Persze csak a saját rajunkéra.
Tehát az Engine Upgrade megspórolható, de én mégis rajta hagynám. Jó lesz az megp-attanni.

Kellene valaki, aki hordozza söpredék Sabine-ját a "bad" Cad Bane-t. Legyen durábilis, olcsó és hasznos is.

Firespray: drága, így 2 hajós listát állítanék fel vele és a Scurrg autoblaster-ért felhúznám TLT-re = nem olcsó

G-1A Starfighter: ezzel sem lesz kompetitív a lista, de alkalom lenne a még nem röptetett Mist Hunter-em bálba vinni, egy Sensor Jammer-rel próbálom növelni az élettartamát = nem durábilis

HWK-290: egy alap pilóta + a rosszcsont = nem durábilis, nem hasznos, de befér mellé egy Asajj. Szóval egy TLT-s Palob lenne a választott, ami megenged még 28 pontból építkezni (Protectorate, M3-A, Y-wing)

JumpMaster: egy szép multifunkciós bástya építhető rá és kihasználható Cane+Extra munition is = nem olcsó

Lancer: egy lightweight Asajj és egy hasonló Scyk, teljességgel idegen felépítmény

Quadjumper: egy olcsó hordozó, de nem szabad táncba vinni, fér mellé akár 41 pont is. Monnyuk egy Fenn vagy Asajj is az előzőhöz hasonlóan= nem durábilis, nem hasznos

YV-666: Bossk-kal egész ütőképesnek tűnik, bár védekezésükben nagyon gyengék = nem olcsó

Tovább nem kell tűnődni, elébb Nym-nek kell bizonyítani.

Sol Sixxa

A PS6 már kevés az bomblet elmélethez, ezért a hagyományos bombákat aggatnám rá. Ehhez viszont sok a 6-os. Mármint ahhoz, hogy előre megterítsek a delikvensnek. De jó lesz rádobva vagy következő körre tálalva is.
Ugyanis a képessége nagyon tetszik, precíziós munkára alkalmas.
És emiatt máris nem értek egyet magammal, mert a körém avászkodó PS6+ hajókat nagy hatékonysággal tudnám molesztálni bomblettel is.
A Nym elmélet legnagyobb hibája a Bad Cad hiánya, kísérő hajóra deportálása. Míg az a gondolatot nem erősíti meg pár meccs, Bane maradjon csak a hajón. Így a csapatépítés nem kényszerít taxiztatásra.
Mikor nincs szükség Cad-re? Ha fix sebzésű robbanószert viszünk. Oké akkor építsünk erre a két alapra.

Bomblet verzió

Sol Sixxa + Wired + Autoblaster Turret + Cad Bane + Bomblet Generator = 36 pont

Szándékoltan vettem minimálra, a maradék 64 pontból nagy szabadsággal lehet építkezni. Csak egy példa.

Fixi verzió

Sol Sixxa + Push the Limit + Autoblaster Turret + Bombardier + Extra Munitions + Thermal Detonators + Conner Net = 43 pont

Jóval kövérebb, de a Barell roll-lal, a Bombardier-rel és a beépített szépségével jól tud helyezkedni. Mellé egy izmos Dengar-t vagy Bossk-ot kínálnék főfogásként. Esetleg Asajj vagy Fenn egy alap M3-A pilótával.

Lássuk: Bossk, Ys, Fenn, Asajj, Scyks

Állott izzadtságszag terjeng. Valahogy nem érzem, mi való mellé.

Fixi Havoc verzió

Sol Sixxa + Push the Limit + Autoblaster Turret + Extra Munitions + Thermal Detonators + Conner Net + Fire-Control System + R4-E1 + Havoc = 45pont

Mindenképp kipróbálandó az új droid, dob egyet a bomba fenyegetettségen. A FCS pedig növeli a tűzbiztonságot.

Sixxa's sack

Kitartó kémeink elcsíptek egy pillanatot, amint Sixxa azon tanakodik a bomba szakértőjével, hogy hova tegye a fürt aknákat.

sixxa_sack.png

Lok Revenant

Ha nagyon nem jön be Sixxa PS six-en, akkor ezzel lejebb lehet menni, és még nyerünk is 2 pontot. Hogy legyen lehetőség helyezkedésre, a Havoc/R4-E1 változatot vinném.

Lok Revenant + Push the Limit + Autoblaster Turret + Extra Munitions + Thermal Detonators + Conner Net + Fire-Control System + R4-E1 + Havoc = 43pont

Pew-Pew-Pew?

Nem vagyok meggyőződve, hogy lövöldözésre való ez a hajó. De ha már ezt teszem, magas PS tenném.

Captain Nym (Scum) + Expertise + Twin Laser Turret + Fire-Control System + R4-B11 + Long-Range Scanners + Havoc = 45 pont

Ha másra nem használjuk a modification slotot, tegyük fel a Long-Range Scanners-t, így már messziről előkészíthetjük az első célpontot. Az Expertise VI-re cserélése olcsósít és jobb támadási lehetőséget ad.

Egy minimál megoldást is nézzünk meg.

Karthakk Pirate + Synced Turret + Fire-Control System + Long-Range Scanners + Havoc = 30 pont

Hmm. Akkor inkább már Fenn.

Rakéta helyett

A rakéta hordozó megjátszása helyett egy őrült ötletem adnám elő.

A 3 aszteroidánkkal, a Minefield Mapper-rel és a Cluster Mines-szal egy falat húzunk. Mögé rakunk 3 TLT-s hajót és kaviccsal dobáljuk a kerítés mögötti kutyákat.

insane_barrier.png

(S)zárszó

Fentebb látható, indokolt, hogy szabira menjek.

UI: a jövő héten reményeim szerint már repülni fog a rebel Nym. Nyam-nyam. (Mondtam már, hogy elfáradtam?)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr412649679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása