A Scurrg bombert azért a rebel végén fogtam meg, mert elhatározásból Guns for Hire csomagig rebelezni fogok. Miközben kibontottam magamban ezt a hajót, látatlanban egész megkedveltem. Kíváncsi lettem a bővebb pilótaválaszték mennyivel ad többet.
Köszönöm Leventének és Gerinek az infót, hogy repül a Scurrg a Starfighter-ben
Maradnék továbbra is a három (kettő) szerepbe illesztésnél.
"Bad Cane" vagy mi?
Captain Nym
A Nym kapitányra felépített hajó itt is megállja a helyét, sőt annyival több, hogy a lepottyantott bomba mellől nem is kell elboostolni, mert immunisak vagyunk ellene. Persze csak a saját rajunkéra.
Tehát az Engine Upgrade megspórolható, de én mégis rajta hagynám. Jó lesz az megp-attanni.
Kellene valaki, aki hordozza söpredék Sabine-ját a "bad" Cad Bane-t. Legyen durábilis, olcsó és hasznos is.
Firespray: drága, így 2 hajós listát állítanék fel vele és a Scurrg autoblaster-ért felhúznám TLT-re = nem olcsó
G-1A Starfighter: ezzel sem lesz kompetitív a lista, de alkalom lenne a még nem röptetett Mist Hunter-em bálba vinni, egy Sensor Jammer-rel próbálom növelni az élettartamát = nem durábilis
HWK-290: egy alap pilóta + a rosszcsont = nem durábilis, nem hasznos, de befér mellé egy Asajj. Szóval egy TLT-s Palob lenne a választott, ami megenged még 28 pontból építkezni (Protectorate, M3-A, Y-wing)
JumpMaster: egy szép multifunkciós bástya építhető rá és kihasználható Cane+Extra munition is = nem olcsó
Lancer: egy lightweight Asajj és egy hasonló Scyk, teljességgel idegen felépítmény
Quadjumper: egy olcsó hordozó, de nem szabad táncba vinni, fér mellé akár 41 pont is. Monnyuk egy Fenn vagy Asajj is az előzőhöz hasonlóan= nem durábilis, nem hasznos
YV-666: Bossk-kal egész ütőképesnek tűnik, bár védekezésükben nagyon gyengék = nem olcsó
Tovább nem kell tűnődni, elébb Nym-nek kell bizonyítani.
Sol Sixxa
A PS6 már kevés az bomblet elmélethez, ezért a hagyományos bombákat aggatnám rá. Ehhez viszont sok a 6-os. Mármint ahhoz, hogy előre megterítsek a delikvensnek. De jó lesz rádobva vagy következő körre tálalva is.
Ugyanis a képessége nagyon tetszik, precíziós munkára alkalmas.
És emiatt máris nem értek egyet magammal, mert a körém avászkodó PS6+ hajókat nagy hatékonysággal tudnám molesztálni bomblettel is.
A Nym elmélet legnagyobb hibája a Bad Cad hiánya, kísérő hajóra deportálása. Míg az a gondolatot nem erősíti meg pár meccs, Bane maradjon csak a hajón. Így a csapatépítés nem kényszerít taxiztatásra.
Mikor nincs szükség Cad-re? Ha fix sebzésű robbanószert viszünk. Oké akkor építsünk erre a két alapra.
Bomblet verzió
Sol Sixxa + Wired + Autoblaster Turret + Cad Bane + Bomblet Generator = 36 pont
Szándékoltan vettem minimálra, a maradék 64 pontból nagy szabadsággal lehet építkezni. Csak egy példa.
Fixi verzió
Sol Sixxa + Push the Limit + Autoblaster Turret + Bombardier + Extra Munitions + Thermal Detonators + Conner Net = 43 pont
Jóval kövérebb, de a Barell roll-lal, a Bombardier-rel és a beépített szépségével jól tud helyezkedni. Mellé egy izmos Dengar-t vagy Bossk-ot kínálnék főfogásként. Esetleg Asajj vagy Fenn egy alap M3-A pilótával.
Lássuk: Bossk, Ys, Fenn, Asajj, Scyks
Állott izzadtságszag terjeng. Valahogy nem érzem, mi való mellé.
Fixi Havoc verzió
Sol Sixxa + Push the Limit + Autoblaster Turret + Extra Munitions + Thermal Detonators + Conner Net + Fire-Control System + R4-E1 + Havoc = 45pont
Mindenképp kipróbálandó az új droid, dob egyet a bomba fenyegetettségen. A FCS pedig növeli a tűzbiztonságot.
Sixxa's sack
Kitartó kémeink elcsíptek egy pillanatot, amint Sixxa azon tanakodik a bomba szakértőjével, hogy hova tegye a fürt aknákat.
Lok Revenant
Ha nagyon nem jön be Sixxa PS six-en, akkor ezzel lejebb lehet menni, és még nyerünk is 2 pontot. Hogy legyen lehetőség helyezkedésre, a Havoc/R4-E1 változatot vinném.
Lok Revenant + Push the Limit + Autoblaster Turret + Extra Munitions + Thermal Detonators + Conner Net + Fire-Control System + R4-E1 + Havoc = 43pont
Pew-Pew-Pew?
Nem vagyok meggyőződve, hogy lövöldözésre való ez a hajó. De ha már ezt teszem, magas PS tenném.
Captain Nym (Scum) + Expertise + Twin Laser Turret + Fire-Control System + R4-B11 + Long-Range Scanners + Havoc = 45 pont
Ha másra nem használjuk a modification slotot, tegyük fel a Long-Range Scanners-t, így már messziről előkészíthetjük az első célpontot. Az Expertise VI-re cserélése olcsósít és jobb támadási lehetőséget ad.
Egy minimál megoldást is nézzünk meg.
Karthakk Pirate + Synced Turret + Fire-Control System + Long-Range Scanners + Havoc = 30 pont
Hmm. Akkor inkább már Fenn.
Rakéta helyett
A rakéta hordozó megjátszása helyett egy őrült ötletem adnám elő.
A 3 aszteroidánkkal, a Minefield Mapper-rel és a Cluster Mines-szal egy falat húzunk. Mögé rakunk 3 TLT-s hajót és kaviccsal dobáljuk a kerítés mögötti kutyákat.
(S)zárszó
Fentebb látható, indokolt, hogy szabira menjek.
UI: a jövő héten reményeim szerint már repülni fog a rebel Nym. Nyam-nyam. (Mondtam már, hogy elfáradtam?)