It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017/26-27. hét meccsei

2017. június 29. 13:35 - Godgre Mos

2017.06.28

NoxiDragonMiriendash #1

Én pakoltam fel először és Dávid JM-e miatt úgy gondoltam, a bal oldalamról indul. Így is történt. Mivel teleraktam a pálya közepét űrszeméttel, Fenn Dengar mellé került.
Miranda egy bal enyhe 3-mal eléjük sietett, amire Fenn vérszemet kapott, hogy meglője és boostolt egyet. Ennek örültem, a lövése után fókusz nélkül maradt, le TLT-ztem egy életet róla.

Felmértem a távolságot és 3 enyhe jobbot tekertem, majd azon lendületből egy jobbos kanyart csináltam és már nyitottam is a bombarekeszt és Fenn elé szórtam a Cluster-eket. Egy azonnal eltalálta, majd a maradék kettőn elporladt.

miri_in_action.jpg

Miri ennyit bírt, vagyis 1 pajzsot még leszedett Dengarból, majd tartva a retorziótól már nem lőtt rá. El kellett volna húzni a csíkot egy SLAM-mel.

Dash közben durván lőtte Dengar-t. Csinált egy szándékos ütközést, nehogy a range 1 buborékba kerüljön Dönci. Aztán levette a lábáról.

Az biztos, hogy legközelebb már nem engedi magát Dávid szőnyegbombázni. Új trükk kell.
Jah, elfeledkezett a painbotjáról.

Eredmény: győzelem 155 - 45

2017.06.30

Fekete Ricsi - Retro BB-At

A szeptemberi retro versenyre készülve vittük pályára a két csapatot.

Luke Wedge hamar lekerült a pályáról, nagyon óvatosan kell vele repülni. Ha elkapja két torpedó, csak a szerencse menti meg. IA-val növelhető az élet, de barell roll is nagyon kell neki. A Falcon szépen hozta a formáját, de ha többen is rálőnnek, az evade és a C-3PO -ra épülő védelem elfogy. Az elején kell a csapatnak koncentrált tűzzel levenni egy ellent, mert a végjátákban elolvad.

Nera szépen leadta a torpedókat, de a másik B is jobban szerepelt volna pár plazmával. Jake sziporkázott és a piros kocka is megsegítette a Proton rakétáknál.

A következő meccsen csapatot cserélünk.

Eredmény: győzelem 200-0

2017.07.05

NoxiDragonMiriendash #1

Majd 3x2 kockás kimenő tűzerővel jött Dávid, amit igazolt is a gyakorlat. Jól jöttek neki az evade-ek, aminek eredményeként Katit nem bírtam leszedni. Én is hoztam párszor rossz döntést Miranda fókusz felhasználása terén. Kati halála előtt még leadott egy 4 kockás / 3 találatos támadást a két életes Dash-re, amit én 3 kocka / 1 fókusszal védekezve -2-re hoztam ki.

miriendash.jpg

Miri egyedül maradt a két naggyal. Azonban Dávid kellemetlen pozícióban hagyta Katit, aki a lement a pályáról. A TLT-k felesben mentek csak be, de egy jó kiszámított bal fordulóval ledobott Cluster Mines elvett 5 életet Tel-től, cserébe range 1-en kaptam egy lövést. Végül Tel 1 életen, Miri 3-on. A nagyobb PS mentett meg.

Dash nagyon ette a találatokat, jobban kell figyelni a range 3-ra. Ha az aszteroidák miatt Kati nem kerül kényszerpályára és tud lőni, máshogy alakult volna.

Eredmény: győzelem 155-45

 

2017.07.12

Fekete Ricsi - Retro Wedge

A múlkori meccs visszavágója. Szoros végjátékkal, de kikaptam. A momentum egy rosszul átgondolt célpont választás volt. Nem is értem, Wedge Jake helyett a sima B-t lőtte, merthogy majd Chuwie elintézi. Ja, de Jake beleeresztette a proton rakétáit Wedge-be.

Hozzáteszem én nem ezt a Wedge konfigot reptetném, hanem ezt.

Eredmény: vereség 137-63

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr7012628021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása