It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017/24-25. hét meccsei

2017. június 26. 10:35 - Godgre Mos

Talán szerencsésebb lesz heti vagy két heti blokkokban rögzíteni az eseményeket.
Szomorú, de csak 3 meccs fért bele.

2017.06.14

Tibi - Asayy

"Ha a hülyeség fájna ordítanál!" - hallottuk ezerszer gyerekkorunkban. Fene se gondolta volna, hogy a B oldalon is van ilyen zeneszám. Szóval a fájdalmamat enyhítendő játszottam egyet azzal a listával, amivel vasárnap kellett volna.

Tibi egy experimental listát hozott, ami ellen ütős volt a két Y-TLT. Ráadásul nagyon mellém állt a kocka, saját és Tibi keze által is. A HWK úgy kapott 2 sebet, hogy tractor beam-mel úgy aszteroidára raktam, hogy a következő körben is átment rajta, persze mindkettőre kritet dobott. Kell rá egy visszavágó.

Eredmény: győzelem 200-0

2017.06.17

Dorka - Legends of Andor 3

Dorottya továbbra is az Asayy listát terelgeti és nem bírok úgy repülni az U-wing-gel, hogy felülkerekedjek. Talán tényleg repülni kellene, nem csak konfrontálódni.

Eredmény: vereség

2017.06.21

Tibi - Legends of Andor 4

Azzal a bénázással kezdtem, hogy az YT-n Leebo talpa maradt fent és így rossz sorrendben kezeltük Dash-t.

Tibi csapatát megpróbáltam oldalba kapni, de ő nagyon bátran az űrszemétre fordítva a hajóit szembejött Dash-nek. Itt még jól sikerült védekeznem, megúsztam két találattal a módosítás nélküli lövéseket.

dash_the_brave.jpg

A következő lépésben elkövettem azt a hibát, hogy jobb kanyarodtam Dash-sel. Tibi utánam és innen már menekülés volt, illetve megpróbáltam range 1-en kívülre navigálni az YT-t.
Ha itt balra fel megyek és bevállalok egy ütközést, esetleg kapok egy kellemetlen 3 kockás lövést a Z-95-től, de utána kellemes távolságból bosszanthatom a rajt.

Együtt tudok élni a kockák csalfaságával, de itt és most viccesen viselkedtek a zöldjeim. Miután elkezdtem számolni, kábé 7-8 dobásból 5 teli blank volt.

Az idő lejártával Tibi pontozással nyerte a meccset, leszedte Dash-t én viszont csak Wedge-t. Folytattuk a játékot és U vs Y egy-egy életen szituban megálltunk.

Eredmény: vereség

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr912598139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Régi Olvasó 2017.06.26. 21:11:32

Határozottan úgy érzem, hogy Dorkának indulnia kellene a győri versenyeken!
Már van szurkolója... :)

Godgre Mos 2017.06.28. 09:22:13

@Régi Olvasó: egy-egy játékra még rávehető, de 3-4-re már nem :(
süti beállítások módosítása