It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Store Championship felkészülési meccsek

2017. június 15. 10:52 - Godgre Mos

Messze elmaradtam a kívánt meccsszámtól, pláne az IG-kel.

2017.05.30.

Dani (Mindlink / Asajj / Palob / Fenn) - IGnis 3
Palob egy rendkívül kellemetlen figura, így őt akartam elsőként letudni. 5 élet, bikfitty, 2 lövésre leesik. Nem jött be, a kocka elfordult tőlem, Palob pedig hozta a 2 kitéréses védekezéseket. Ráadásul elvette a védekezésre szánt tokenjeimet, ami az életerőmre volt rossz kihatással. Csatakosra izzadva sikerült a fent említett pilótáját levenni, Asajj csak egy pajzsot vesztett. Ennyi.

Eredmény: nagyon vereség

Ádám - IGnis 3
Ah, egy Puni a második lövéskörben leesik. Meg is kezdtem, de a következő lépésben már dobta rám a CN-t, majd Ion bombát és megint CN-t, mire le tudtam venni. Aztán visszakaptam a mozgékonyságom és a többieket már levadásztam. Tetszett ahogy Ádám a Punival ügyködött, ha a többiek jobban be tudnak neki segíteni, ő nyer.

Eredmény: győzelem

2017.05.31 - Torna meccsek

Tibi (Lothal / Braylen) - IGnis 3
Rövid X-wing pályafutásom legszorosabb meccse. Stressman Braylen-t akartam levenni, de mire sikerült az IG-n 4 piros karácsonyfaizzó égett. Relax körútra indítottam. A FS-jel elkövettem egy hibát, akció fázisban rámértem a távolságot Braylen-re, pedig nem óhajtottam bemérni. Sőt rálőnni sem tudtam. Így az előttem fekvő iskolabuszba nem tudtam beleereszteni a Cluster missiles-t.
Míg az IG körözött, az FS meghalt. Az IG tűzerő leolvasztotta a Lothalt, de a kidobott Attack Shuttle-ra már nem maradt időm.
Eredmény: győzelem 106 - 94

Ádám - Ignis Inferni
Nagyon ígéretes kezdő szituáció. Ádam balra úszott a térfelén, én meg öles képtekkel a hátában. Lekaptam az Inkvizítor pajzsát. És itt elkövettem a végzetes hibát. A seggét ringató Upsilon elvonta a figyelmem, a tűzerőmet megosztottam. A tokenkirály Inkvizítor-t pedig jól túlélt. Ki kell emelni, hogy Ádám parádésan táncoltatta a TIE-okat. Szép lassan elindultam a lejtőn, a zöld kockák sztrájkba léptek. A végére az IG egyedül maradt a két TIE-jal és PS előnyüket kihasználva kivégeztek.
Eredmény: vereség 161 - 39

2017.06.03

Fekete Ricsi - Ignis Inferni
Ricsi már régen nem játszott, összeraktuk neki a kedvenc Falcon csomagom, amibe Chuwie-t ültette egy jól felszerelt Poe-val az oldalán.

Kettőt játszottunk, mindkettő hasonló forgatókönyv szerint zajlott. Poe hamar elesik, majd Chuwie szépen darálja a srácaimat, a vége szoros. Ha Poe hatékonyan tudott volna dolgozni, nem szoros, hanem csúnya az a vég.
A 2. meccsen egy lövéskörben leesett Poe.

Alig várom, hogy megröptethessem a Falcon-t. Már a Store-ra is azt vinném, de nem szívesen kérnék C-3PO-t kölcsön.

2017.06.07

Neher András - IG BaCa

Klasszikus IG összeállítás a Store jegyében. Valószínű ezekkel fogok indulni.

András a jól bejáratott csapatával rutinosabb volt, mint én a 4 hónapja nem reptetett ikrekkel. Többször lőtt rám, mint én rá, így  nagyjából egálban fogytunk (a tűzerőm miatt). Az IG-B újralövését alig használtam, mert ha csak lehetett beengedett 1 találatot, így csak csipegetni tudtam.

A végére egyedül maradt az én B-m az ő C-jével. Kockadobáló verseny lett. Sajna nem tudtam kihasználni, azt az egy kört, amikor kavicsra futott és csak én lőttem rá. Még két lövésváltás kellett, hogy csak 2 élettel ugyan, de megnyerjem.

Eredmény: győzelem

2017.06.07

Módos Dorka (Asayy) - IG BaCa

Csúnya vereség a tapasztalatlan lányom ellen. Ébresztő.

Fekete Ricsi - Asayy

Kellemes, könnyű lista. Hozta is a meccset. Ricsi még mindig nem tudja helyzetbe hozni Poe-t

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr3012577141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása