It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Store Championship - az IG fiaskó

2017. június 15. 10:52 - Godgre Mos

Megvan az az érzés, amikor felszállsz egy vonatra és mikor elindul, akkor veszed észre, hogy rossz irányba megy. Nos, én ezt éreztem, a második meccs után.

store.jpg

Felvezető

Hajnali ötös kelés, miután az előző 47 órában csak 9-et töltöttem csukott szemmel? Priceless.
De hánytam a fittyet, elvégre versenyre megyek, megismerkedem a pesti srácokkal, játszom 5-6 meccset. A lelkesedés, mint egy zombi vírus vitt előre.
Volt "némi" bizonytalanság a listámat illetőleg, vittem 3-at is magammal, hogy majd a vonaton döntök. Megtettem.
A metrón figyelmes lettem 2 srácra, akiknél - vasárnap reggel lévén - biszbasz tartó doboz volt. Megszólítottam őket (Zsolt, András), hogy akár mehetnénk együtt is a helyszínre. Mehettünk, de elébb meglátogatták a közeli TESCO-t, ami miatt csak 9 után értük el a desztinációt. Mondhatnám, hogy Ricsi már kint várt minket a kapuban, de inkább valószínű, hogy körülnézett, jön-e még valaki, vagy megvan a végleges létszám.

Az esemény egy nagy, szépen elrendezett huszonx asztalos terem volt, kulturált, tiszta kiszolgáló helyiségekkel. A szervezők dicséretét a beszámoló végén kötném csokorba.

Leadtam Marcinál a listámat, de még közben is a "jóleszez"-et mantráltam. Jó érzés volt összekötni ottlévőket a digitális megjelenésükkel. Megkerestem az eleddig egyetlen "valós" kontaktomat, Istvánt és egyben megismertem Tibi sógorát Zolit, aki szintén IG-ket hozott . "Jóleszez".

@1

Számítottam a menetrend pontos betartására, és valóban, hamarosan meg is történt a sorsolás. Összekerültem Bíró Zolival. Már a listáját nézegettem, mikor újra sorsoltak és cuccoltam át Győrfi Gerihez. Nem akarok, a játékostársaimról túlságosan ömlengő és hízelgő kinyilatkoztatást tenni, úgyhogy maradjunk annyiban, ha volt is bennem görcs a verseny izgalmától, azt szarkazmusával kimasszírozta belőlem. Igen, Bossk és Dengar pedig az IG-kből az életet.
Geri első rakétázása nem hozta az elvárt eredményt, de lemanőverezett, nem tudtam a befejezni az egy életen maradt Dengárt és Bossk-ot se vittem a fele alá. 28-162. "Jóleszez"

store_r1.jpg

@2

Másodikra Havasi Áron-t kaptam, aki Quickdraw-t és 3 proto TIE-t vonultatott fel ellenem. Elindítottam egy megkerülő manővert, ahol az ütközőponton egy Quickdraw blokk volt tervezve, de a TIE pont a C mellett landolt. A 2x4 kocka fájt is neki. Meggyengülve még leszedtem Quickdraw-t majd a range 1-ben navigált TIE-k a TL/evade kombóval megették az ikreket. 36-164. "Nemleszezjó"
Áron euforikus hangulatában megmutatta két Han Solo kártyáját, melyeket a nevezett személy írt alá. Gondolom még azelőtt, hogy az állítólagos fia kezében véletlenül bekapcsolódott a fénykard.

store_r2.jpg

store_r2-2.jpg

@3

Harmadik kör. Horváth János az ellenfél, de inkább barátfélnek mondanám. Ismét remek hangulatú meccs, ahol János végig előnyben játszott: meglepett Backdraft seggelfordulásával, az ezredessel szórta rám a TL-os lövéseket. A végén mellém állt a kocka és ledolgoztam az előnyt. Az utolsó lövéskörre egy-egy élettel álltunk egymás ellen, amiből én jöttem ki győrztesen. Még fel sem eszméltem, már János nyújtotta kezét. Láttam rajta, hogy zaklatott állapotban ment ebédszünetre, de reméltem a hátralévő meccseit hozni fogja. Így is lett.
125-75 "Nemleszezjó", de legalább a minimum cél teljesítve.

@4

A kajaszünet után Harangozó András jött szembe, aki Lancer ikrekkel lépett a pályára, név szerint Onyo és Ventress úrhölgyekkel. Ez volt az egyetlen meccs, ahol már a listára nézve láttam, hogy esélytelen vagyok. Az alter IG listám itt (is) jobb lett volna. Félreértés ne essék, nem adtam fel, de éreztem a stresszet, amit aztán Asajj-tól bőven kaptam. Nem akartam közel kerülni, főleg Asajj-hoz, de miután bestresszlet, a jó megoldás helyett, hogy lelépek egy-két körre, belementem a pofozkodásba. Tiszta ideg volt minkét IG. Hol a PTL-től, hogy a visszafordulóktól, legtöbbször pedig Asajj-tól. Kihasználva, hogy Asajj elsodródott, fele alá lőttem Onyo-t, de levenni sajna nem sikerült. (Itt esett le, hogy a Fearnessless nemcsak az elsődleges, hanem a teljes tűzívre működik. Pedig most készülök átállni a rebel oldalra.)
Illetve tanultam két trükköt Dervadelin Zolitól, amiről majd külön cikkben.
26-174 "Nagyonnemleszezjó"

store_r4.jpg

@5

Utolsó kör Bíró Zoli. Igen vele kezdtem volna, ha nem sorsolnak újra. Zoli 3 T-70-est Jess Pava-val és egy A-winget készített elő. Tibi ellen 2x már kikaptam hasonló felépítmény ellen. Igyekeznem kellett nem szembe menni velük. Az első lövésig ez sikerült is, oldalba kaptam a társaságot és egy szerencsés lövéssel levettem az A-winget, amit Zoli a zen nyugalmával könyvelt el és ezen hangulatából nem is esett ki egy percre sem. Egyben tartotta a maradék rajt és türelmesen nyesegette a vasat a hajóimról. A védekezés egész jól ment addig, amíg a jobb sarkomban Sloop-ot  csináltam mindkét hajómmal. Ott nem tudtam védekezni, blank és fókusz jött dögivel, de egy stresszes hajón az nem segít. Beszorultam, elfogytam.
18-192 "Katasztrófa"

Aztán még jót beszélgettünk Zolival, vártuk az idő végét és az eredményhirdetést.

Levezetés

Jut eszembe, volt tombola. Ha már nem kellett nevezési díjat fizetnem, elköltöttem tombolára és azzal a biztos tudattal avászkodtam a sorsolás közelébe, hogy úgyis kihúzzák a számom. Egy kistalpas hajóval gazdagodott a gyűjteményem. Dervadelin Zoli már el is indította felém a TIE/sf-et.

37.-ként zártam a versenyt és kaptam még hozzá egy alt-art predátor kártyát is fájdalomdíjként.

store_predator.jpg

Itt a list juggler link

Zsolt 2 győzelmet aratott ezzel a bátor listával. Gratulálok neki. Remélem találkozhatunk vele a győri eseményeken is.

Hánykolódott bennem a gondolat, hogy maradjak-e a Hangar Bay-re. Sajna pénteken az egyik ügyfelem sürgős státuszba rakott egy projekt lezárást, így necces lett volna a hétfői napot lefeleznem, így hazaindultam. Ha valaki azt hinné, hogy megtörve, lógó orral, az téved. Feltelve élményekkel, ismeretségekkel és bizonyítási vággyal lépkedtem a metró felé, ahol még összetalálkoztam az első és utolsó ellenfelemmel Gerivel és Zolival és jól elbeszélgettünk a hörcsögök párzási szokásairól.

Még az értékelés előtt a köszönetcsokor a szervezőknek: hogy feltették Budapestet a FFG versenyek sorába, hogy megszerezték ezt a kitűnő helyszínt, hogy előző nap berendezték a termet, hogy bebonyolították a versenyt, hogy mindenkihez volt pár szavuk, hogy ajándékot kapott minden résztvevő, hogy elpakoltak utánunk és hogy megteszik ezt újra és újra.

Értékelés

A betli elsődleges oka az ostoba csapatválasztás. Utólag fej falbaverős érzés, mert elfogadva az eredményt legalább olyan csapattal repülhettem volna, amit szeretek is: mondjuk IGnis vagy Ignis Inferni.
Ráadásul arcul köptem magam, mert előzőleg kijelentettem, hogy olyan csapattal fogok indulni, amit magamnak terveztem és szeretek. Erre fel... Nem voltam elég tökös.
Egy adalék: előtte nap megkértem Dorka lányom, hogy a Hangar Bay-re szánt csapattal játsszon ellenem. Lemosott a pályáról. És ezek után is ragaszkodtam az IG-hez. Színtiszta ostobaság. És nem csak az IG-kel volt bajom, a PTL-es IG-et kellett volna elengednem. Már ez is jobb lett volna.

További okok: rossz manőverezés / agresszív, frontális stílus / tapasztalatlanság. De ezeken lehet javítani.

Ősszel újra ott leszek.

1 komment
Címkék: verseny Budapest IG

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr3812594343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Régi Olvasó 2017.06.15. 21:37:36

Én viszont gratulálok neked, Gergő! Felkészültél, indultál, ott voltál, sokat tanultál! Kell ennél több? Igen, a siker mámorít, de akkor is megteszi ezt ha fél év múlva kerül rá sor.
(Szerintem a csapatod nem volt rossz, inkább keveset aludtál..., hi-hi!)

Üdv: Miklós
süti beállítások módosítása