It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Championship Arrabona oklevelek

2017. április 24. 20:30 - Godgre Mos

Bevállaltam, hogy elkészítem a Győri X-wing versenysorozat idei okleveleit.
Túl akartam azon lépni, hogy keresek a neten egy képet, ráírom a szöveget és kész.
Volt pár ötlet, igyekeztem ezeket belefaragni a műbe.

1.) Vintage. Nagy divatja van, egyszerű fomák, szolid színek. Maga a stílus mást jelent, mint amire napjainkban értjük. Mostanában a kopottas megjelenésre asszociálunk.

2.) A három frakció jelenjen meg színben, logóban, hajóban.

3.) Utaljon valami a manőverekre, ezt képviseli a két ívben és az egyenesen repülő hajó.

4.) Már régóta szerettem volna használni az galaktikus írást.

Sajnos csak pár napom volt, nem tudott beérni. Íme az eredmény:

oklevelek.jpg

Nyomtatva besütétült. A második eseményre finomítani kell.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr5812451621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása