It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Felfestés

2017. április 20. 14:01 - Godgre Mos

Két dolog nagyon zavar az X-wing-ben. Az egyik a számozós hajó jelölés, a másik pedig a célpontbemérés megoldása.

A frappáns megoldás az lett volna, ha a hajó jelölö és a célpontbemérő azonosítását együtt kezelik, "A" hajó "A" célpontbemérőt tud kitenni.

Érett is a fejemben a megoldás, amiben alapját Thrawn vlogja adta. A megoldás pedig: egyszínűre festettem három hajó azonosító és egy target lock tokent. Mivel majd 30 éve nem festettem, csúnya lett az eredmény. De használható. Az  egyik jelölőt a hajó kártyára, két tokent a hajóra tettem, a TL így már egyértelmű, hogy melyik hajóhoz tartozik.

Kaptam egy észrevételt, hogy Manaroo hogyan adja így át a TL-jét? Ilyenkor bizony át kell cserélni a TL-t a megfelelő színűre.

Néhány hét használat után már tudtam, hogy tovább fogok lépni. Meg akartam "spórolni" a hajóra aggatandó tokeneket. Ehhez pedig a hajó talpat kellett festenem.

Tadaaaaa!

img_20170418_144715_cut.jpg

Itt látszik az új és az első generációs tokenek közti különbség.

img_20170418_145930_cut.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr3012440053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása