It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.04.18 - Verseny felkészülés / Ákos

2017. április 20. 13:40 - Godgre Mos

#1 ütközet

Heitter ÁkosIgnis Inferni

Már játszottam Quickdraw ellen, ezért igyekeztem nagy falatokban minél előbb likvidálni. Ezzel a tűzerővel könnyedén sikerült. Pedig nem indult jól az ütközet, az IG első két védekezése: 5 sima, 1 evade.
Aztán az Inquisitor következett, mindkettő hajó rálőtt, majd IG utána eredt és befejezte. A bomber jó manőverezéssel sokáig húzta, mindkét torpedóját beleeresztette Evalba.

Eredmény: győzelem 150-50

img_20170418_174513_cut.jpg

Az új festés. A háttérben gyerekek fogocskáznak.

#2 ütközet

Heitter ÁkosIgnis Inferni

Ákos shuttle peg tartója letörött, ettől idegállapotba került, ami kihatott a játékára. Illetve az is, hogy még nem volt rutinja az effektek használatában. A több elmaradt lehetőség is segítette a győzelmem.
Ismét Quickdraw lett az első célpont, gyorsan ki is pipáltam. Aztán Omega Leader következett, de már fél szemem az aszteroidák között komótosan forduló Upsilonon tartottam. Ott is hagytam a TIE-t és a denevér után vetettem magam, még mielőtt rámfordul. Két körben a két hajó darabokra tépte.
Ákos az 1 hul-on lévő Omegával feladta a mérkőzést.

Utána számoltam: a HLC 4 kockájával, fókusszal és TL-lel (túlzással ugyan, de Dengar-t is annak tekintve), egy kockás fókuszos védekezés ellen a várható damage 3.125

Ennek ellenére úgy éreztem, hogy velem volt a kocka.

Eredmény: győzelem 200-0

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr6112436495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása