It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.04.13 - A törvény nem ismerete...

2017. április 17. 13:27 - Godgre Mos

Krivan Tibi - Bonnie'n'Clyde MI

Verseny felkészülési meccs lett volna, de nem is tudom mi lett belőle. Az biztos, hogy a keddi Dávid elleni meccset érvénytelenítettem, mert teljesen rosszul játszottuk. (Ott Dávid listája ugyanaz volt, mint itt Tibié, vagyis Bendzsié.

Én az új fejlesztésű BnC MI variánsát hoztam, a 180 fokban lövő féltéglát megtámogatva az IG-B second chance tulajdonságával.
Az első lövés körben csúnyán megrongáltam Braylen-t, bár az IG is kapott. Aztán jött a kulcslépés. Az IG-vel a VCX mögé menekültem. Biztos mindenki látott olyan vicces jelenetet, amelyben valaki egy gépjármű mögé bújik dolgát végezni, majd elhajtanak mellőle és ott marad letolt gatyával. Na ez történt az robottal. Ott állt csöpögő olajjal, mikor Tibi felvilágosított, hogy bedokkolt shuttle-lal a hátsó íven is tud lőni.

"A szabály nem ismerete, nem mentesít, hogy 5 kockával dobjanak rád."

Innen a meccs eldőlt, bár a vége még szép volt. Ha jól emléxem az YV még leszedte Braylen-t, és merőlegesen állt a pálya széle felé. Ekkor előlépett Chopper és a dupla ion lövésekkel elküldte Moralo-t sóscukorért.

Eredmény: vereség 168-32

Tibi ellen az utóbbi 3 meccset buktam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr1312432025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása