It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.04.05 - Rush hours

2017. április 07. 14:04 - Godgre Mos

Három meccs 5 óra alatt, azt hihetnénk, hogy lazán belefér, de mégis csúszforgalom volt az űr ezen szegletén.

#1 ütközet

Krivan Tibi - Band of ribs #1.3

A múltkori kudarc még emléke még nagyon vivid, fentem a blasztert, hogy a visszavágón ünnepelhessem az űr szent titkait. Lett vágás, de nem vissza, hanem el.

A "ribs" annyiban módosult, hogy az egyik torpedónaszádot kicseréltem egy piszkafára (Gunner + painbot).
A terv az volt, hogy a Gunner-rel támogatva beviszek egy-egy sebzést és/vagy elhasználtatom a fókuszt, aztán jöhet a torpedó.

Balga és gyáva módon szembementem a rebel csapattal, akik aztán tették a dolgukat. Hogy ez miért volt gyáva? Mert nem vállaltam be, hogy jobbra elrántom a kormányt és némi kaucsukot otthagyva megkerülök egy aszteroidát. Vállalnom kellett volna magamat.

Úgy játszottam, mint aki a szakadék szélén áll, tudja, hogy nem léphet előre, de húzza a mélység.

Meg hát a célpont választás. Már megint. A meccs után kideriváltuk, hogy sem Pava, sem Mison nem elsődleges célpont, inkább Dameron és a kutya. Ha Poe-nak nekiesem, az R5-P9 nem tudja időben regenerálni.

Amit ki kell emelni, az Tibi repülése. Nagyszerűen terelgette a 4 járművet. Járt neki a keksz.

Eredmény: vereség / 166-34

img_20170405_184741.jpg

#2 ütközet

Szabó Dani  - Band of ribs #1.3

Tiszta idióta az, aki kétszer rosszul csinál valamit és mégis pozitív eredményt vár el.

A fent olvasható módon vesztettem el a painbot-os hajómat. No komment. Plusz még, hogy ha már van painbot, akkor használni is kéne.

Dani szépen reptette a keresztszárnyúakat, szétvált, összerendeződött, öröm volt nézni. Aktívan használta a T-roll-t, ami engem segített, mert így módosító nélkül maradtak a hajói, több összecsapást éltem így túl.

Sikerül lekezelnem két T-70-est, így hoztam a meccset, de továbbra sem érzem a JM-eket.

Eredmény: győzelem /  116-84

#3 ütközet

Tóth Ádám - Veorra

Felkészülési meccset játszottunk az FFZ ajándékfelszedős küldetésével. Három beszerzési pont volt a félpálya vonalán, ahol akcióval vehettük fel a cuccot. Az ajándékkal rendelkező lejött hajó pedig elhullatta a csomagot, amit az ellen felvehetett.

Ádám kérésére Asajj űrhölgyet hoztam a csatába, de nem a megszokott legénységgel, hanem Dengar-ral valamint Fenn-nel és egy védekezésében megerősített M3-A-val. Nagyon friss lista, mondhatni nyers, de utólag sem tudom, hogy mit változtatnék. Ha a Scyk Stealth Device helyett az Asajj megkapja a title-t, annyit érek el, hogy a Scyk egy védekezésben meggyengített hajót tudna támadni.

A terv az volt, hogy lelövök 2 hajót, majd laza ügetésben felszedem az ajándékokat, fityiszt mutatva a megfélemlített maradéknak.
A terv majdnem bejött, de tudjuk, hogy a majdnem a semmi testvére.
Ismét rosszul mértem fel, hogy melyik hajó a veszélyes. Omega leader-től paráztam, így annak mentem neki. Elsőre lepattantam, de kitartó parittyázással levettem a pályáról. Majd eztán Fenn ráragadt az Inkvizítorra és Ádám ügyes manőverei sem tudták megmenteni.

Bár erősen megtépve, de 3 vs 1 szituba kerültem Quickdraw-val, akinek 2 vagy talán az összes pajzsa fent volt még. Egy sima dogfight-ban időhúzással kihozhattam volna egy 150-50-es győzelmet, de felkészülési meccs lévén toltam tovább a szekeret. Quickdraw cudar egy ellenfél, a pilóta képessége miatt kis találatokkal nem volt tanácsos kihozni a sodrából. Így a double tap miatt leesett a Scyk és Fenn is.

A tapasztalat birtokában kijelenthetem, hogy Quickdraw-t kellett volna erős össztűzzel elsőnek eliminálni.

És nem elfelejteni haszálni Dengar-t, ha már drága pénzért megvettem. És Ádám. Lone wolf!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr8312405779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása