It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.03.08

2017. március 16. 20:33 - Godgre Mos

NoxiDragonGodssake #3.1 D/torp/Gunner

Dengart nagy mellénnyel indítottam neki a Lambdának. Nincs Palpa, csillognak az agyarak. Aztán nem tetszett amit kaptam, és a kocka is cserben hagyott, Kagi a kísérőkkel pedig ízekre szedett.
A pofon után a pozícióm jó volt, Jax elment a szélre levakarni a túlvállalt stresszt, a Lambda épp beledőlt a kanyarba, az ATP pedig idegesen forgolódott a két vadász célkeresztjében.
Kerítettem, szorítottam és egy elhibázott manőverével az ATP felkínálta a hátsó fertályát. A fiúk gyorsan cselekedtek, majd azon lendülettel a kavicságyra futott Kagit is lerendezték.
A végjátékban jól jött Fenn nagyobb PS-e, ráhelyezkedtem vele az Interceptorra, majd a Scyk támogatásával Jax is ment az öltözőbe.
Jó meccs volt, más vége is lehetett volna.

Tanulság:

  • ne becsüld alá az ellenfelet (nem Dávidot becsültem alá, hanem Kagit)
  • Döncinél nincsen ingyen sör és örökélet
  • jó ez a Fenn, de csak egyszer forduljon el tőle a zöld kocka...

img_20170308_175431_2.jpg

A csillogó flitter háttér ellenére rosszul állt a széna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr5012343587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása