It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Arrabona Championship 2018/5 Beszámoló (NoxiDragon)

2018. július 14. 16:12 - Godgre Mos

Az Arrabona Championship idén ötödször került megrendezésre a szokásos ütemtervvel. Minden második verseny speciális formátumú. A júniusi ennek mérten hagyományos DF formátumú volt. 2 hónappal ezelőtt a Final Form egy változatát vittem és némileg felsültem vele. A mostani versenyre ugyanezt az összeállítást vittem, de már videókat néztem róla, valamint teszteltem rendesen a lista működését. A nagy versenyeken mindig olyan olajozottnak tűnt a működése. Nem gondoltam, hogy valójában egészen nehéz lista, és nem nagyon tolerálja a hibákat.

A lista

A versenyre 12-en gyűltünk össze. Vas, Veszprém, Pest és Győr megyei játékosok jelentek meg. Nekik utólag is köszönöm, hogy ismét megtisztelték a versenyt jelenlétükkel. Remélem mindenki jól érezte magát.

1.kör

Mészáros Mátyás

Matyi egyre rutinosabb játékos. A versenyek alatt a helyezésén és játékán tapasztalható a fejlődés, ami miatt egyre inkább veszélyes ellenféllé válik. Megvan az a képessége, hogy szépeket dobjon kézből, de persze a manőverezése se elhanyagolható. A mérkőzéshez hozzátartozik, hogy még nem játszott ilyesfajta bombázós sereg ellen, valamint az ő serege erősen a szerencsére épített. 5db hajó. Natúr, fejlesztések nélküli a puszta tűzerő és létszámra építő sereg. Igyekeztem elmondani a listát, hogy milyen, de első játék a bombázók ellen nehéz. Igencsak rövid mérkőzés lett végül. A rakéták és előre bombázás végzett a hajói felével, majd a másik fele is szépen elhullott. Kicsit szégyenérzetem volt, mert a Final Form pont a kötelékben repülés ellen működik nagyon jól. Matyi meg így reptette a hajóit, hogy némileg koncentrált tűzzel szedhessen le. A PS előny viszont ebben megakadályozta, ami nálam volt.

100-0 (Győzelem)

2.kör

Remport László

 

Laci ezen listája ellen játszottam 2 hónappal ezelőtt is. Ahogy én is ugyanezt vittem akkor. 1 hajót szedtem le azon a meccsen és végül nyertem, de nagyon szenvedős győzelem volt. A cél egyértelműen még több hajó elpusztítása. Ez már csak a StarViperek mozgékonysága és az AR megléte miatt is nehézkes. A TLT ellen hatékonyak. A bombákat meg kikerülheti, mivel kiszámítható hova tudom ledobni többnyire. Laci 3 egyenlő sávba indított meg őket, míg én jobb szélről indultam meg, hogy beforduljak. A fókuszom Xizor fele irányult. A Fire Control System miatt ő volt a veszélyesebb.

Akit érdekel a meccs ezen a linken megnézheti a videót.
https://www.youtube.com/watch?v=TH0TjuWZpq8

65-0 (Győzelem)

3.kör

Rafay János

Rafyt sokan ismerik az X-Wing közösségben, így nagyon fel voltam dobva, hogy játszhatok ellene. Listája egy kicsit félelmetes volt. A PS előnyöm, amire szükségem van elvesztettem. A rakétáim meg csoda ha kitudom lőni Poe miatt. A játék alatt végig úgy igyekeztem játszani, hogy kikényszerítsem Poe-ból a boost akciót, ami okán TL-em leszedheti, de legalább ő maga nem tud TL-elt rakni rám. 2db kulcsmomentum volt, ahol elszállt Rafy meccse. Az egyik egy felrobbant proton bomba után volt, amikor is a felfordított sebzés kártya miatt abban a körben nem lőhetett rám a Falcon, valamint a Falcon-nal egy felesleges boostolás előre. Nem feltétlen ezen ment el a meccse, de ha ezek nincsenek, még szorosabb lett volna.

A videó a mérkőzésről
https://www.youtube.com/watch?v=shbWCkUtBpw

100-0 (Győzelem)

4.kör

Mészáros Benedek

Benedek 3db győzelemmel bírt a 4.kör elejére. Listája egy nagyon stresszelő Kylo Schuttle, Soontir és egy FO TIE-ból állt össze. A legjobban a sok stressz zavart amit ki tud osztani. Sajnos ő sem igen játszott még a bombák és ilyenfajta lista ellen. Testvére súgott neki hogy a H6 Bombert szedje ki előbb, de sajnos nem sokat segített. Egy rövid mérkőzés volt. Meglepett a végére azonban, hogy Benedek lelkesedését egy kicsit sem vette el a vereség amit tőlem kapott. Gondolom eléggé lelkesítette, hogy 4-ből 3 győzelmet így is besöpört úgy, hogy ő a legfiatabb játékos.

A videó a mérkőzésről
https://www.youtube.com/watch?v=UIoW5Ju53UQ&t=604s

100-0 (Győzelem)

 

Listjuggler:

http://lists.starwarsclubhouse.com/get_tourney_details?tourney_id=4466

 

A versenyt végül 1.-ként zártam. A listával vegyes érzéseim voltak. Azokon a meccseken, ahol tapasztalt játékosok ellen játszottam, büszkévé tett, hogy nyerni tudtam egy ilyen sérülékeny és érzékeny listával. Ellenben amikor olyanok ellen játszottam, akiknek nem volt szerencséjük ilyen listához, kicsit szégyenérzet fogott el, hogy én meg ilyen bombázást és rakétázást kihasználom ezerrel összeállítást hoztam. A lista és a reptetésének összessége így is elnyerte tetszésem. Sokat kellett agyalni az egyes lépéseken és mindennek súlya volt.

A 2.0-át meg várom mint a Messiás.

A következő verseny 2018. szeptemberében lesz. Speciális DF, mely a Bajnokok tornájára jelent majd nevezést az első helyezettnek
Az erő legyen veletek. :)

Egy lázadó Söpredék

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr1814113101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása