It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2018. június meccsei

2018. június 29. 18:40 - Godgre Mos

Június 6.

Dávid Final Form - Konfliktus IG Control

Egész jól alakult, míg nem kaptam egy telefonhívást és nem kellő figyelmet szentelve rossz döntést hoztam.

Dávid Final Form - Mison Critical refit

A bombák teljesen szétszedtem. Pár körön belül véget is ért, alig lőttünk párat.

Eredmény: 2 vereség

Június 11. VASSAL

Rafy - Izgalmas listám

Vállalhatatlanul rosszul játszottam. Rossz célpont és fegyver választások, béna manőverek. Az jó kis csapat, az a néhány eltalált manőver és Rafy BTL-A4 kártyái hozták a meccset.

Eredmény: győzelem

Június 13. Verseny felkészülés

Dani Harpoon - Control IG Inaldra

Dani nekiment a kulcsfigurának, az IG-nek. Az első Harpoont védtem. Ha ebben a körben beblokkol, akkor mindkét rakéta bemegy. Aztán elnézte az Intelligence Agent-tel megnézett tárcsámat.
Az ionozott Kimogilát szétkaptam és Cobra is súlyos sérüléseket szenvedett.

Eredmény: győzelem

Zsolti Dupla Firespray - Control IG Kaato

Jó kis meccs volt. Boba bombái 3 életet vettek el az IG-mtől. Zsolti levezényelte e Bobát a térképről, de korrigáltuk. Az ion többször kisegített. A rakétát ki sem tudtam lőni, valszeg az Inaldrás verzió többet tenne a csapathoz. A végén egy jobban meggondolt lépéssel megölhetem volna Bobát, de így az Anti-Pursuit Lasers ölte meg Zuckuss-t. A vége 3 pont Zsolti javára.

Eredmény: döntetlen

Dávid Final Form - Mison Critical

Tanulva a múlt heti vereségből, ketté szedtem a csapatot. Rex-Tarn, Lóri-Jess párban indítottam el. Az FF legnagyobb erőssége a bomba hozta meg ismét Dávid győzelmét. Miranda 3 élettel élte túl.
Ez lesz a megoldás az FF ellen.

Eredmény: vereség

Június 17. Championship Arrabona

cikk

Június 23.

Misi - Triton

Misinek egy egész ütős csapatot raktunk össze, de nem aggódtam, mert Triton nagy tűzerővel és piszkos trükkökkel él. Ez esetben a kockák is trükköztek mindent vagy semmit alapon. Misinek mindent, nekem semmit. A meccs 2/3-áig nem tudtam sebezni. A végén már jött a matek, de akkor már késő volt.
A birodalmi hajók rendesen sebződtek, de elhullásig nem sikerült jutnom.

Eredmény: vereség

Összesen

 3 győzelem  7 vereség 

Egészen gyenge hónap volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr4314041972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása