It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2018. május meccsei

2018. május 31. 10:35 - Godgre Mos

Holy sith! Már május közepe és nem jegyzeteltem a meccseket!

Május 2.

Két meccset is játszottam a birodalmi Firespray csapatommal, a pontos felépítés már nincs meg, Vader, Trelix, Wampa hármas volt.

Az elsőt Danival vívtam, aki a múltkorival gyakorolt. Részletekre nem emlékszem.

Eredmény: győzelem

Aztán teljesen váratlanul tudtam egyet játszani Ákosal is, aki egy gyorsan, de nagy rutinnal összerakott csapatot nevezett ellenem. Nagyjából ez volt a Ákos raja.

Nagyszerű adok-kapok meccs alakult ki, ahol rendes időben 3 TIE vs Vader arányban vesztettem, de végigjátszottuk és sikerült lenyomnom a vadászokat. Az Vader-en nagyon él az Advanced Sensor, a tűzerő kárára.

Eredmény: vereség

Május 10. - VASSAL Konfliktus meccs

Kovács Imi - Triton

Megkezdődött a második szezonom, ahol első meccsen Imi regionális csapatával kerültem össze, amivel a legjobb 4-ben végzett! Gatyafelkötős meccsnek nézett is, aztán kergetőzős lett.

A Z-95 gyakorlatilag azért van a csapatban, hogy egy lövéskörre elvonja a tüzet a nagy hajóktól. Ez terv szerint meg is történt. Aztán nekiláttam QD-nek és kivégeztem 2 kör alatt. Az Epsilon sem húzta sokáig.

Egyedül maradtam Kylo-val, annak ellenére, hogy nem is használta az egyedi képességét (túl bonyolult kivitelezni VASSAL-on) nem bírtam levadászni. Az utolsó 4-5 körben üldöztem volna Asajj-zsal, de ahhoz okosabban kellett volna ráfordulnom, hogy lehetőségem is legyen meglőni az 1 életes Silencert.

Eredmény: vereség 52-56

Május 13.

Fekete Misi - Triton

Misi is hasonló listát kívánt meg, mint Imi regionálisa. Én ismét a Tritont reptettem. A forgatókönyv is hasonló volt: Z-95, QD, Wampa elesési sorrend. A rendes játékidőben az enyém volt a meccs, de végigtoltuk, ahol megint a egy életes Kylo győzedelmeskedett.

Eredmény: győzelem 

Május 16. - retro felkészülés

Szabó Dani (Han/Wedge) - Vader/

Rettenetesen repültem és most a kocka sem segített orvosolni hiányosságaimat. Wampa az első lövésnél kiblenkelt. A Firespray-jel nem tudtam jól helyezkedni, a Gunner-es YT-1300 pedig minden lövéssel olvasztotta Vader-t.

Eredmény: vereség

Május 23. - retro felkészülés

Szabó Dani (Han/Jake) - Palp mobil/Vader/Wampa/Bomber

Betyár jó helyezkedős, jóalkalmatváros csatározás volt. A végén pontozással nyertem.

Eredmény: győzelem

Május 27 - VASSAL Konfliktus meccs

Havasi Áron - fantáziátlan listám

A keresztlányom elsőáldozásán a "falakon" kívül várakozva alakítottam át egy régi listám, amit még a GhostFenn ellen terveztem pályára vinni. Egyszer ez meg is történt és akkor kudarccal végződött. A lista rém unalmas, 4 concussion missile/crack shot. A CS-ról a játék elején megfeledkeztem, a Contraband Cybernetics-ről pedig teljesen.

Nem kedvezett a Initiative, Áron dönthetett és nekem adta, ezzel a rakéta kilövésemet Karsabi-ra nehezítette meg. Eleve PS hátrányban voltam, amit úgy próbáltam előnnyé kovácsolni, hogy beálltam blokkra. És a blokkok jól működtek.

A momentum az volt, hogy az egyik már csak egy életes Kihraxz-om kiblenkelt a TIE-tól érkező 1 találatra. Pedig ha vissza tudok lőni Crack Shot támogatással...

Nagyon jó meccs volt, gondolkodós döntési helyzetekkel, amelyekből nem mindig jöttem ki jól. Néha biztonságira mentem, néha felesleges kockázatot vállaltam. Pl: nem használtam el támadáskor a fókuszt, mert a védekezésre tettem félre, persze nem volt rá szükség.

A lista képességét ismerve már mást hoznék, M3-A-ból Sunny Bounder-t és Genesis Red-et Ionnal, Manglerrel.

Annyira unalmas listát vittem asztalra, hogy szégyenlem magam. A következő körre használom a fejem is.

Eredmény: vereség 28-100

Összesítés

 3 győzelem  4 vereség 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr4913956582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása