It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Regionálison jártam, de kit érdekel, itt a Második Kiadás

2018. május 04. 10:13 - Godgre Mos

Rendben megtörtént a felkészülés, a csapat jó volt, ha nem is optimális és a szerettem is őket navigálni. Alapvetően az aktuális meta ellen jól muzsikált, magas HP-jú, de alacsony védekezésű hajók ellen fejlesztettem. A két plasma a vastag pajzsot gyorsan leolvasztja, már csak a hull marad. A csapatom pedig elég sokáig bírja a tüzet. Dash, Falcon, Ghost, Miri, Nym reszkessetek!

reg18-header.jpg

A tavalyi nemzetire való utazásom tapasztalatával felvértezve, ez most 7000 forinttal olcsóbb volt. :) Nyugodtan, versenyláz nélkül érkeztem Caniz társaságában a helyszínre. Jó visszatérni a sok ismerős arc közé.

Sajnos az időpont sokunknak nem kedvezett, a hosszú hétvége nem tett jót a létszámnak, 30-an készültünk bajnoknak lenni. A győri különítmény 3 nem győri versenyzője: Ádám, Zsolti és Gergő.

1. meccs: Varga Nándi

Ismert és elismert játékos, akit eddig csak komoly, gondolkodó arccal a pálya szélén láttam. Örültem, hogy összekerültem vele, mert kiderült (számomra is), hogy egy jófej, vicces srác.

A csapatának annyira már nem örültem. Lórik, Strezra, Thane Kyrell (ARC-170) és Captain Rex. Hasonló stílusú lista, mint amivel a ligafordulóban játszottam.

Még mindig problémáim vannak a kötelékben repüléssel és párszor elmaradt a képességek használata. Egy momentumot emelnék ki, ami a mellékelt képen is látható. A kötelékből a két X jobb 3 kanyart csinált, a felzárkózást Lórik enyhével kívánta megtenni. A tapasztalt játékosok azonnal rávágják, hogy ebből ütközés lesz. És Igazuk van. Einstein megmondta, hogy ugyanazt csinálni és ettől más eredményt várni ostobaság. Ugyanis ez nem először fordult elő.

reg18-r1.jpg

A wuki reinforce és Rey fókusz tokenje is hiányzik a képről.

Eztán pedig muszáj volt 1 előrét tárcsáznom, hogy lőhessek. Aztán Lórik a következő körben is ütközött. Az így elvesztett fókusz (Rey-en gyűjtve), majd a reinforce a végén sorsdöntő volt.
Rendkívül izgalmas adok-kapok ütközet, az egyik legjobb a napon, amin ugyan alulmaradtam, de akkor ezt nem bántam. A javítás lehetősége előttem állt.

Eredmény: vereség 47-64 (17 pont)

2. meccs: Lóczy Zoli

A 13-as asztalon folyt az első meccs, a másodikra a 11-esre vezényeltek, így két asztallal arrébb mentem. Rey és Poe. Szuper! A plaza torpedók örülni fognak és én is. Hoppá, ez a 7-es asztal. Sátorbontás.

Jaj ne! Zoli a két IG-vel. Az a lista, amit határozottan nem akartam, a megtestesült antilista.

Izzasztó, gyötrelmes meccs volt. Az IG-kről alig tudtam levakarni a pajzsot. Kilőttem mindkét torpedót, de csak az IG-C-ből kapott le kettőt.

reg18-r2.jpg

Hiába vakargattam, nem jött le a pajzs az IG-kről.

A meccs momentuma: szemben állt a csapattal az egyik IG. Jobbra vagy balra? Jobbra vagy balra? Balra. Zoli is balra rántotta a gépet. Ha itt mögé tudok fordulni...
Tarn leesett, IG-C-n nem volt pajzs, IG-B pedig menekült a két pajzsával, de nem tudtam utolérni. Range 3-ban lőni egy IG-t? Áhh, max, ha én vezetem.

Eredmény: vereség 25-29 (4 pont)

3. meccs: Vámos Csabi

Ismét egy ismeretlen játékos. Nagyszerű. Csabi 2 /D-s Defender és egy Epsilon /fo-t rakott az asztalra. Nagyszerű. A terv az volt, hogy ráállok az egyik Defenderre és megpróbálom egy körben leszedni. De visszanyalt a fagyi.

Bal alulról, egy egyenes, egy jobbos. Itt még eldönthettem, hogy egyenesen vagy egy balossal haladok tovább. Sajna már gyűltek a viharfelhők, mert látszott, hogy bármelyiket is választom, a wookie manővere érinti egyik űrszemetet. Így is lett. A reinforce hiánya végzetes lett.

reg18-r3.jpg

A piros karikára tessék figyelni

Csabi a Defenderekkel nekiugrott Jess-nek, ion-primary, ion-primary. Az összes fullos. Jess mindent megtett, de nem várhatott segítséget a Lóriktól. Mert a pánikhangulatomban elfeledkeztem a Selflessness-ről. Talán az még megmenthette volna, reinforce-szal biztosan.


Így Jess nem jutott szóhoz, pedig pont kellett volna, hogy befejezze a már csak két életes range 1-ben álló defendert. Eztán már csak futottam az eredményért.
Csabi aztán bejutott a legjobb 8-ba, gratula neki!

Eredmény: vereség 100-22

4. meccs: Szabó Gergő

Egy feleslegesen hosszú ebédszünet után kerültem össze Gergővel, aki QD-OL-Vessery trióval lépett pályára. Sokkal óvatosabb voltam és kevésbé peches.

reg18-r4.jpg

Bementem range 1-be és blokkolásra: így a harpoon nem lövődött ki, Vader pedig akció nélkül. Pjú-pjú.

Fura mód a győztes meccseim részleteire kevésbé emlékszem. Amire igen, az pont a végén elkövetett hibám.

Gergőnek már csak egy hajója volt a pályán, nekem még három. A végső csapást igyekeztem megtenni és balga módon range 1-be vittem a wukit.

Eredmény: győzelem 100-35

5. meccs: Piedl Zsolti

Kedves X-wing pajtásom, Győr díszpolgára, közösségünk megbecsült tagja. Nem vele kellett volna az utolsó csatát megvívni. Mindketten 1-3-mal álltunk és egyikünk marad a 1-en.

Alig egy hete csaptunk össze ezekkel a hajókkal, akkor egy mákos körben lekaptam Vessery-t. Nem gondoltam, hogy ez most is bekövetkezik. Így is lett, Öldöklő küzdelem vette kezdetét.

Hoztam rossz döntéseket és felejtettem Rey-en fókuszt, de szépen faragtam Zsolti hajóit. A végére 1-1 életen állt Ol és Vessery, míg Lórik fullon virult. De Vessery simán lenullázta a wookie zöld kockáját a tractor beam-mel, emiatt az vészesen gyors olvadásnak indult. Erősödött a bizonyosság, hogy Omega Leader-t egy hajóval kegyetlen nehéz levadászni.

Lejárt az idő, mindhárman 1 életen és Zsolti megtehette volna, hogy tovább halad, ezzel megnyerve a meccset, de volt oly faszagyerek, hogy beleállt a küzdelembe. Ebben a kritikus pillanatban azonban mellém állt a szerencse. Nem talált a tractor beam és aztán a lövés sem. Az enyém viszont igen.

Le a kalappal Zsolti előtt, ezt a meccset csak papíron nyertem én.

Eredmény: győzelem 73-65 (8 pont)

Összegzés

2-3 lett a vége, mégsem bánkódom. Fantasztikus meccseket vívtam, klassz srácokkal. A közösségi élmény enyhíti a harcban szerzett sebek, főlek az elkövetett ostobaságok "fájdalmát".

A verseny a rossz META elváráson ment el elsősorban, a 4 hajós csapatom biztosan jobban szerepelt volna. A fent felsorolt hajók egyike ellen sem harcoltam.

Örvendetes, hogy alig vagy talán nem is akadt két egyforma lista és 2 scum is bekerült a legjobb nyolcba. Ez a magyar virtus.

Szerencsémre még maradhattam és végignéztem a TOP8 küzdelmeit, jókat beszélgetve a többiekkel.

Óriási gratuláció Ádámnak, aki elhozta a Bajnoki címet!

Bár már egy hete megíródott az összefoglaló, de idáig tartott publikálni. Miközben történt egy olyan dolog, ami megrengettte kicsiny közösségünket. Bejelentették a Második Kiadást!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr513889050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása