It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2018. március meccsei

2018. április 09. 08:28 - Godgre Mos

Március 1. - VASSAL Konfliktus meccs

Esze Gergő 100B - K100A
Kettőt lőttem! Egy HHBB-t amit Gergő kivédett és egy 4B-t. Rákoccoltam egy aszteroidára is. Ennyi. :)
Nagyon rosszul repültem. És a kavicsokat is rosszul raktam fel.

Eredmény: zakó

Lady Luck

Március 7.

Piedl Zsolti

Tyűha, mikor összeszedem a havi történteket, már nem is emlékszem mivel is játszottam Zsolti ellen.

Március 11. - III. ligaforduló

Beszámoló itt.

Március 14.

NoxiDragon

Ha jól emlékszem, a Pick your poison csapatokat tettem az asztalra edzésként Dávidnak a hétvégi 4 hajós meccsre - amit én sajna kihagytam. Dávid komoly listaparába került, különösen mert mindkét meccset hoztam. Sajna már ideje sem maradt kifejleszteni egy ütőképes csapatot.

Eredmény: 2 győzelem

Március 21.

Rempi

3 Starviper egy általam már vágyott Norra+Jan+Tarn konfiguráció ellen. Mindkettő győzelemmel zárult, a lányok túlélésével. Durván nagyokat ütött Norra, nem kis szerencsével támogatva.
Rempi kreatív listát reptetett, nem a klasszikus Phil Gresham Cooke félét.

Eredmény: 2 győzelem

Március 22. - VASSAL Konfliktus meccs

Liska Geri 150D - K150-C

Bejutottam a rájátszásba. Furcsa, de nem érzem megérdemeltnek. A megnyert meccseimben mellettem állt a szerencse. Amikor meg kikaptam, akkor nagyon. Lásd fent.

Geri 3 PS10-es rakétás hajó ellen a bátorságom az inamba szállt. Szétszórtam a csapatot, terv nélkül indultam csatába. Illetve volt terv, hogy a Z-95-tel, mögékerülök, de nem sikerült kirepülnöm a hatótávból, így elsőnek esett el.

Katasztrófális ötlettelen kacsázás következett, lassú morzsolódással fűszerezve.

Gratula Gerinek a továbbjutáshoz, illetve a döntő győzelemhez is!

Eredmény: csúnya vereség

Március 30. - VASSAL

NoxiDragon - Mison Critical

Azok a fránya bombák hatalmasakat haraptak. Jess és Nym csatájából halvány győzelem lett csak a végére.

Eredmény: győzelem

Március 31.

Fekete Ricsi -  - Mison Critical

Szoros mérkőzés volt. Az idő lejártával pontozással Ricsi nyert. Tovább játszottuk. A következő kör végén már nekem állt a pont. A legvégén Poe maradt fent.

Eredmény: vereség

Havi összesítés

 9 győzelem  4 vereség 

Külön kell szednem a verseseny és casual eredményeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr9813708726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása