It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

A birodalom felvágottja

2018. február 14. 20:45 - Godgre Mos

Beszámoló a II. győri Star Wars versenyek győztesétől

nagyrempi_20180121.png

Ismét Remport "Bajnok" Gábor mesél a legutóbbi győzelméről. Könyörgöm állítsa már meg valaki!

Hát készülni nem volt időm, de azt tudtam, hogy a Tie Silencert ki akarom próbálni. Érdekesnek találtam a Blackout-ot, hogy két kockát elvesz az akadály mögött védekezőtől. Mi fér be mellé? Hát kis kedvencem a Tie Adv prototype, mellékelve rakéta, hogy rá is vigyázni kelljen. (Sajnos az Advanced Sensor a Silencer-re nem fért be, pedig azzal még ütősebb lett volna a dolog). Köv körben egy jó Inqiusitorral egészítettem ki a flottát, majd még Omega Leader került fel az utolsó körben.

1. meccs: Mészáros Benedek - 60 pont

Ellenfelem a jó öreg Sontiir-t hozta (PtL nélkül, ami szerintem hiba volt, mert nem tudta stresszeltetni) meg egy Spec force-t. Néhány kör után sikerült Sontiir mögé kerülnöm a Silencer-rel és naná hogy bebarrel rolloztam egy szikla mögé, hogy kihasználjam a spec képességemet. Sikerült egy lövésből kilőnöm Sontiir-t. Sajnos elfeledkeztem arról, hogy a spec force egy kockát kap pluszban hátra. Sajnos nem dobtam jól a védekezést, és kaptam egy kritet, amivel csökkent az agilitym. Naná, hogy nem sikerült lefordítanom akcióból róla ezt a kritet, pedig próbálkoztam vele. Szerencsére ellenfelem nem ment rá bulldogként, így én sem erőltettem a további összecsapást. Így az egy lelőtt hajóval szolid győzelem.

2. meccs: Timkó Attila - 90 pont

Jöttek a vukik három hajóval. Még nem játszottam ellenük, így beletelt némi időbe, míg kitanultam a megfelelő harcmodort ellenük. Ha elölről és hátulról is tudod támadni, akkor csak egyik oldalra tudja az automata pajzsát kirakni. Az elején berepültem a Silencer-rel a csapdába, de nagyon gyengén dobott támadást ellenfelem, így tíz kockával, úgy hogy a szemeket beforgatja (tán egyet dobott vagy annyit sem), egy találatot vitt be neki. Ez volt a kulcsmomentum, utána már én sokkal többet lőttem, sikerült is minden hajóját leszednem.

3. meccs: Piedl Zsolt - 120 pont

Ellenfelem középen jött alakzatban. Én féltem a punisertől, főképp a bombáitól (neki nagyon jó a Lightweight Frame). Én két oldalról fogtam harapófogóba a hajóit. Az Omega Leader spec képessége meglepte ellenfelemet. Ő most tudta meg, amit én múltkori versenyen, hogy a kitérés kockamódosításnak számít. Hát igen, már kissé kezd sok lenni a szabály...
Ellenfelem nagy barátságot ápolt a zöld kockákkal, már majdnem a hajamat téptem, ha lett volna hajam... De a saját zöld kockáimra én sem panaszkodhattam. Egy Omega Leader-t vesztettem, de én leszedtem mindenkit, bár sok hajóm egy életen maradt meg.


Újból győztem, legnagyobb meglepetésemre. Pedig semmi extrát nem tettem bele.

Tanulságok

A Silencer nagyon erős, de kell neki az adv sensor, hogy jól használható legyen. A birodalomnak, hogy esélye legyen nagyon kellenek a zöld kockák. (Öcsémmel játszottunk egy gyakorló játékot, 3 Striker-rel. Nem dobtam kitérést. Öcsém már azt mondta nem hiszi el, hogy ennyire nem megy a dobás. Strikerek-kel amúgy nagyon nehéz manőverezni, még nekem is). Valamint jól kell manőverezni, mert nem lesz másképp esélyed.
" A Birodalom név megint szép lett, méltó régi nagy híréhez"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr3113669666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása