It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017/44-49. hét meccsei

2017. december 12. 21:38 - Godgre Mos

Nem olvasmány, csak izé.

2017. október 31. Halloween parti

Ricsi - Bombers

Nagyon nekem állt a kocka és a bombák is jól működtek.

Eredmény: győzelem

Misi - Old TIEs

A Gunneres Falcon alatt olvadnak a TIE-k. Persze elkövettem egy nagy hibát. A 3-as miniswarm-mal elnéztem a visszafordulást és Howlrunner ütközött, szétesett a formáció és a szinergia.

Eredmény: vereség

Padawan oktatás

Vagy 3 meccset is lejátszottunk és volt egy érdekes szitu. A 8 életes Chuwie (Expertise+Gunner+C-3PO) kontra Guri. Bementem range 1-be, hogy 4 kockával támadjak, tudván, hogy kettőt tuti semlegesít. Hiába volt akár 2 fókusz + autothrusters, a csalfa zöld kockák miatt 4 kör alatt leesett a Starviper, míg a wookie 3 életen megúszta.

2017.11.08

Dani (Poe+Farell+Braylen) - Guns awaken

Az SV új title-ja nagyon élvezetes repülést ad, de Oberos képességét nem használtam ki. Guri és Thweek lesznek a használható pilóták.

Nagyon hidegek voltak a zöld kockáim, Viktor Hel talán egyet lőtt. Cobra egy kicsit tovább bírta. A Pulsed Ray Shield a harc sűrűjében nem sokat ér. A végére Poe maradt a pályán.

Eredmény: vereség

Chris (IG-B+Fenn+Scyk) - Poe+2xA

Fenn szembement a 3 hajómmal és az egyik A wing egy snapshot után távozott is. Poe és a megmaradt A pedig megbosszulta társuk halálát. A Scyk is óvatlan volt Poe-val szemben.

Az IG elől bénán menekítettem Poe-t, aki kiblankelt és 2 élete maradt. Szerencsére az IG mozgása kiszámítható volt, Poe pedig ezzel a konfiggal is zseniális. Tallon roll, stressz, Primed Thrusters, Barrel roll, Intensity, fókusz. Az A-wing is besegített a Cruise rakétájával.

A Snap shot-ok helyett lehet, hogy Crack kellene, a Cruise helyett Harpoon, a megmaradt pont pedig kell, hogy dönthessek a kezdeményről.

Eredmény: győzelem

2017.11.10

Chris - XXX

Pfúú, már nem is tudom mivel repültünk, hanyag vagyok.

2017.11.19

Champioship Arrabona

2017.11.22

Dani (Experimental lista Maul-lal és Linked Battery-vel)  - Nympoems

A meccs ott fordult, hogy Dani nem lőtte ki a Harpoon-os Z-95-ot, aki így csúnyán meglőtte Keyan-t.

Chris (Fenn, Thweek, Cobra) - HeavyIG

Cobrát már az első körben leszedték a lézerek, hamarosan Thweek jött, Fenn egy 5-öst bebokszolt IG-C-nek (4C1H), de a válasz átsegítette a túlvilágra. Az ászoknak nem szabadott volna a lézereknek kitenni magukat.

2017.11.29

Ádám ászai - kísérleti Ghost

Esélytelen voltam, csak Quckdraw-t tudtam leszedni

2017.12.01

Misi - EDU Imp

Misinek a CSEL versenylistámat adtam, én magam Balázsnak szánt oktató csapattal indultam.
Nagyon jó a csapatom, ki is kaptam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr2113228955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása