It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

Nationals felkészülési meccsek

2017. október 28. 08:05 - Godgre Mos

Ha valaki ráakad erre, nem javaslom az elolvasását. Régen is volt és érdekes se. Csak a történelem könyvek kedvéért került ki.

Nem lesz időm sokat agyalni, hogy mit viszek a Nationals-re. Ezeket a sorokat írva 4 hét van hátra.

Győrből Dávid fog csatlakozni hozzám, így a felkészülés erősen a VASSAL-on fog folyni.

Birodalmi csapatot biztosan nem viszek tapasztalat híján. Utóbb lázadókkal repültem, de ez kimerült a retro versenyre készülésben, tehát nincs ütőképes kézhez nőtt listám. Összerakni és dolgozni eggyel már nem fér bele az időbe, ezért arra gondoltam, hogy leveszek egyet a polcról. A polc alatt az utóbbi Nationals-ekre gondolok.

Aztán sutba dobva a fentiakat elhatároztam, hogy a régi kedvencemet Asayy-t indítom.

2017.09.17

Sebők Ricsi: Dash - Miranda - EU - SC - Asayy

Erről a meccsről írtam bővebben, de nem találom. Röviden: letámadtam Mirandát, a koncentrál tüzet nem bírta, majd Dash is elkopott a továbbiakban.

Eredmény: győzelem

2017.09.20

Ez itt kakukktojás, de ha vasárnap nem is, most sikerült kipróbálnom a listát

Remport Gábor: Lancelot 3 - Retro versenylista

A végére nekem még kellett volna 3 kör az esetleges győzelemre. Az idő lejárt és Gábor nem futott el az Scyk-kel és pedig kivégeztem.

Eredmény: győzelem

2017.09.24

IX. liga forduló

2017.09.27

Szabó Dani: Leebo+Nym - Asayy

Nym és 1 agility társai ellen szépen dolgozik a lista.

Eredmény: győzelem

2017.10.04

Krivan Tibi: Lothal Rebel+Braylen - Asayy

Itt, ha jól emlékszem kikaptam pontozással.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr512871356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása