It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

IX. ligaforduló

2017. október 05. 09:18 - Godgre Mos

Az elmaradt retro verseny napja sem maradt X-wing nélkül. Ricsi szerencsére kapható volt egy meccsre, ahol pro játékos ellen kipróbálhattam azt a listát amit mind a Nationals-ra, mind a IX. ligafordulóra vinni szerettem volna.

A próba jól sikerült, Asayy jött Budapestre. Megjegyezném, hogy a Store-on nálam volt ez a csapat is.

prize.jpg

Mire ezt publikálom, már senki sem emléxik erre a versenyre, mindenki Nationals lázban ég.

1. meccs: Szabó Andris

Ilyesztő volt szembenállni Andris rutinjával és 32 HP-val (bár nekem is volt 26). A terv az volt, hogy lekapom a Scurrg-öket, a Slaver-t meg elintézem azzal, hogy mögötte maradok. A meccsnek semmi köze nem lett a tervhez.

Három dolog miatt tudtam hozni a meccset:

  • nem kaptam összpontosított tüzet
  • a Scurrg-ök PS1-en voltak
  • és ami a legfontosabb, a zöld kockákkal kivédtem Andris minden próbálkozását

Illetve van még egy faktor, ami nem csak ezen a meccsen számított, az R4 + TLT hatékonysága.

2. meccs: Sebők Ricsi

Csak bámultam a monitort, hogy mit írjak erről a meccsről. Volt pár szoros, izgalmas összecsapás, ami felkerülhetett volna a TOP5-be - már ha lenne ilyen -, de námbörvan egyértelműen ez volt.

Ott kezdődik, hogy elhittem, megnyerhetem. Nyírjam ki Braylen-t és tartsam magam távol Chopper-től. A terv első része sikerült, de csúnyán megfizettem érte. Mire az ARC leesett, Asajj és az egyik Y idegei a stresszbotnak és Choppernek köszönhetően pattanásig feszültek. Úgy érzem itt követtem el egy hibát. Az Y-nal, hogy lerázzam a stresszt wellness körútra mentem ezzel kivéve őt a játékból. Asajj pedig oly közel volt a VCX-hez, hogy az ionizáltság miatt nem tudott a stressztől szabadulni, így a tűzívét sem tudta ráfordítani Chopper-re. Pár körön belül a dathomiri éjnővér elhagyta a pályát.

Innentől egy kicsit kuszák már az emlékeim. A következő körökben visszahoztam a felfrissült Y-t, megtámadtam Csopit, de újabb hiba következett, túl közel mentem hozzá. Távolról kellett volna csipegetni. Ricsi szívszaggatóan szép mozdulattal kitette Zeb-et, pont az hajóm mögé. Fájt, na.
Asszem Chopper 1, Zeb 2 életen volt, mikor az utolsó Y-om leionozódott a pályáról.

Betyár jó meccs volt.

3. meccs: Kovács Imi

Megkéstem az ebéddel, Imi már az asztalnál várt, mondhatni a rebeles tükörcsapattal. Asajj helyett nála "A" wookie repült.

Reméltem, hogy az R4-TLT kombó nagyobb tűzbiztonságot ad és ezzel hozhatom a meccset. Úgy gondolom, helyes volt a feltételezésem, de sajnos nem tudtam összpontosítani a tüzem, míg Imi igen. Én vesztettem előbb hajót. 

Két momentum volt a meccsen. Egyik Imihez fűződik, mikor Chuwie-val elment legelni és a játék végéig nem is játszott szerepet. A másikban Asajj üldözte Imi megmaradt Y-ját, rendre stresszelve és tractor beam-elve. És megint egy fránya hiba. Be barrell rolloltattam az Y-t Asajj elé, hogy ne szökhessen meg. Nagy ostobaság volt. Ettől fogva, piciket lépve folyamatosan blokkolt, nem tudtam lelőni.

Persze nem lett volna elég, hogy leszedjem az Y-t, még a Falcon-t is fél alá kellett volna sebeznem a győzelemhez. Szép játék volt.

Itt bokros teendőim miatt megszakadt az írás, innentől aztán nem garantált a történelmi hűség.

4. meccs: Timkó Attila

Az egyetlen bombás csapat, akivel szembe kerültem. Az autoblasters-es Nym-től nem féltem annyira, mint a TLT változattól, így az Asajj klónt vettem tűz alá.

Szerencsémre a Scyk nem igazán vett tevékenyen részt a küzdelemben, mondhatni csak a fókuszt szolgáltatta. A stresszeivel komoly gondot okozhatott volna. A meccs közepe táján néhány szerencsés lövéssel elimináltam.

Nym bombázott pár szépet, de mikor egyedül maradt már nem jelentett fenyegetést.

Attila - saját képességeimet alapul véve - egy nehezen repülhető csapattal jött. De ez nem volt az oka, hogy sikerült hoznom a meccset. Attilát nagyon durván cserben hagyták a támadó kockái. Egész máshogy is alakulhatott volna.

5. meccs: Laskovich Mihály

Fenn és Dengar egy csapatban. Ismeretlen páros a listám ellen. Dengar-t kell leszedni mindenáron. Az összes ágyút Döncire fordítottam és felvállalva a double tap-et pár kör alatt sikerült levakarnom. Ha jó emlékszem, egy Y-om elveszett a projektben. 

Fenn már keményebb dió volt. Jól védekezett és elugrált a Asajj tűzíve elől. Talán 1 sebzése volt csak, amikor elérkezett a momentum. Sikerült jól felmérnem, hogy egy kényelmes bal 2-es helyett Misi egy trükkös jobbost megy és eszerint fordítottam a tűzívet. Range 1-be kaptam, annak minden hátrányával (4 kocka, stressz, tractor beam) és le is esett a mandalori.


 Az eredményhirdetésen már kezdtem értetlenkedni, hogy kimaradtam a felsorolásból, mikor kiderült, hogy legjobb 3-2-esként a 7. helyen végeztem. Tyűha, még ligapontot is szereztem. A nyereményem fent látható.

Még két dolog:

A helyszín. Kitűnő lokáció akár egy kis játszás, akár egy ilyen rendezvény lebonyolítására. Attól tartottam, hogy ennyi emberrel fülledt, kénylemetlen lesz a levegő, de ez nem következett be. Nagyszerűen éreztem magam.

A playmat. Kell egyet szereznem, hogy a Győrben is játszhassunk "gyári" körülmények között. Jobb az "érzése" ezeknek a pályáknak a hazai viaszosvászonhoz képest. Illetve kamerázásnál sem fénylik annyira.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr6112895592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása