It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.05.03 - CA 2017/2 felkészülési meccsek

2017. május 04. 14:04 - Godgre Mos

A Championship Arrabona második eseménye szabályokhoz köti a listépítést:
- csak egy nevesített pilóta hozható a seregben
- nem nevesített pilótákra nincs semmilyen korlátozás
- minden fejlesztés csak egyszer szerepelhet

Scum-osként szerencsére rendelkezésre áll két nagy hajó is generikus EPT pilótával, akikre könnyű építkezni. Az egyik a Firespray.

#1 ütközet

Krivan Tibi - IGnis 1.1

Tibi ugyanazt a csapatot hozta, amivel a múltkor elvert, így már tudam mitől kell tartanom. Furcsa érzéseim voltak a csapatomról, hisz úgy hoztam IG-B-t, hogy képességét a másik hajóm nem tudta kihasználni.
Balra pakoltam fel, szemben a Ghost és Braylen. A terv az volt, hogy lyukasra lövöm Chopper-t mielőtt az ionnal lesodor a pályáról. A tűzerő, ha nem is pokoli, de elég erős ahhoz, hogy ez beteljesüljön.
A második körben már lőttünk is, szerencsére Tibi az 5-ös visszafordítóval nem tudott blokkolni és a stresszes 5 kockás támadása erőtlen lett: az IG lazán védte, bár 2 stresszt vett a vállára. Az én 2x4 kockás támadásom pedig lefejtette a VCX pajzsát (ha nem felejtem el Dengar-t, talán még egy is bemehetett volna).
A következő körben - mivel mindkét hajóm tud 1-es előrét, ismét durva tűz alá vettem az "iskolabuszt", az IG 3-at, a Firespray 2x3-at talált, utóbbi a Cluster Missiles-nek köszönhetően. Az Expertise+Dengar páros brutális.
A 4. körtben ott hagytam egy bombát az ARC-nak, ütköztem a kiugró Attack Shuttle-lel és bevégeztem a VCX-et. Aztán bombát kapott az AS majd a visszaforduló Firespray beleküldte a második Cluster Missiles-t.
Az ARC üldözése következett, amiközben egy aszteroidával ledörzsöltem az IG-ről két pajzsot.

Eredmény: győzelem 150-50

#2 ütközet

Tóth Ádám - Portus Umbra 1.1

A Expertise és Dengar együtt maradt egy HLC támogatni, mellette egy Asajj meglepetés nélkül.

Az idő nagyon sürgetett, a meccsre nem egész egy óránk maradt, gyors döntésekkel igazi adok kapok alakult ki. A Defender-t sikerült zavarba hozni és az Upsilon is szenvedte a lézert, de a Firespray is kemény csapásokat kellett elviseljen. Mindkettőnk védőkockái csütörtököt mondtak.
Asajj-zsal levettem a Defender-t, de közben a Firespray-jel nem mentem a távolodó Upsilon után, majd rossz ütemben érkeztem elé. Ez nem is lett volna akkora baj, mert csak egy élete maradt (FP-nek is 1), de egy CRIT miatt PS0 volt és az Upsilon lőtt előbb.
Itt aztán idő előtt abbahagytuk a meccset, amikor is Ádám áll nyerésre.

img_20170503_201134_cut.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr4812479573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása