It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.04.11 - Félre sikerült

2017. április 13. 08:59 - Godgre Mos

#1 ütközet

NoxiDragon - Neo 3.2

Vicces meccsnek néztük elébe, mert a hétvégi FFZ-ről még nem értek vissza az űr játékra alkalmas területei. Úgyhogy gyakorlatilag jégpályán folyt az ütközet.

img_20170411_181439_1200.jpg

Nem ideálisak a körülmények

Dávid "a" Chopper / Braylen-stresszbot / Zeb listával jött, amely lista jól ismert széles e hazában.

Jómagam a vadiúj Palob / Fenn / kutyák csapatot hoztam. Igen, besokalltam a JM-ektől.

A terv az volt, hogy lerohanom Braylen-t, majd messziről lecsipegetem a húst a VCX-ről. És ez így is történt. Éreztem Dávidon, hogy nem igazán fekszik neki Tóth Bendzsi listája. Szerintem többször is nem jól választott célpontot.
A stresszgép hamar leesett, majd a két kutyám következett. Palob messziről fogyasztott, Fenn pedig bátran belemászott Chopper seggébe, Chopper-nek nem volt esélye.

Értékelés: a két kutyára jobban is vigyázhattam volna, bár lehet hogy velük vontam el Dávid figyelmét az értékesebb célpontok elől. Súlyosabb probléma volt elfeledkezni Palob képességéről.

Eredmény: győzelem 174-26

UI: rosszul értelmeztem az Expert Handlig kártyát, ezzel buktam egy Cappy-t. Köszi Dani a helyreigazítást.

UI: Teljesen rosszul játszattuk a VCX-et, a győzelem törölve.

#2 ütközet

Tóth Ádám - Cheerleader 1.2

 Ádám megtartotta két stabil pontját a csapatának, Ryad-dal és Swarm leader-rel erősített.

Én még mindig keresem magamat, ennek megfelelően egy új listával jöttem: Ketsu/ Kavil / Suhlak.
A terv az volt, hogy a jól védekező TIE-okat Range 1-ben meggyengítve könnyedén elintézem. Ahogy Móricka elképzeli. Az amúgy jó mozgású Lancer-t nem tudtam 1-es távolságba tenni a táncoló vadászokhoz. Még Ryad-dal sikertülhetett volna, mert előttem lépett, de Ádám jól mérte fel hova fogok repülni.
Kétszer azért sikerült traktoroznom - persze a title-nak és nem Ketsu-nak köszönhetően, de már nem emlékszem mely hajókat. (Tennivaló a későbbiekre: jegyzetelni a meccsen.)

Az Y-t hamar elvesztettem, rosszul reptettem, a periférián kellett volna tartanom. A painbot annyit dolgozott, mint a TLT, jól jöttek ki a dobások. Fenn-ből sem hoztam ki a maxot.
Az egész meccsen ment a pofozkodás, hol itt, hol ott pattogott le a pajzs és a hull (nincs erre magyar szó?), mint a zománc az összevert fedőkről. Mikor Fenn itthagyott minket, Ketsu még max életen volt és már csak Omega leader (2 élet) és Ryad (1 élet) maradt a pályán. Nem sikerült ütést bevinnem, fogyott az életem, míg elkövetkezett a verseny momentuma: 3 hit-et védekezett Ryad kitérés token nélkül. És megdobta a 3 kitérést. Ekkorra már eléggé legatyásodtam, a két TIE pedig addig szekálódott, míg teljesen el nem fogytam. 

Ismét nagyon jó meccs volt. Végig megvolt a lehetőség a győzelemre.

Eredmény: vereség 162 - 38

Sajnos a lista még csak pontban 100-as, változtatni kell:

  • Ketsu-hoz még nem nőttem fel, vissza kell állni Asajj-ra, de így elvesztem azt a lehetőséget, hogy egy tracktor beam-mal gyengített áldozatra támadjak.
  • Suhlak csak akkor ütőképes, ha egyedül repül. Mi értelmeset hozhatnék 20 pontból? (Ez megérne egy cikket)
  • Gondolkodtam, hogy Kavil mellé painbot helyett unhinged és az így felszabadult pontokból Suhlak helyett egy Mangler-os, Attanni-s Syck befér. Vagy egy alap Y TLT.

Ez lett a vége: Cheerleader 1.4

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr912421065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása