It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.03.07

2017. március 16. 12:53 - Godgre Mos

Krivan Tibor - Lista: Godssake #2

Már futtattam Suhlakos listát Tibi ellen, aki akkor Ghost-ot reptetett. Most egy Z-95-tel és Wedge-dzsel kiegészített Miranda állt szemben velem.
Balga módon Wedge-et jelöltem ki elsődleges célpontnak, nem vettem komolyan a Homing rakétákkal és bombákkal felszerelt K-wingwet.
Egy rakétatámadás már a 2. körben kivette Suhlakot a játszmából. Fenn addig forgolódott a Z és X előtt, míg teljesen felemésztették.
Tibi megbánta, hogy átadta a kezdeményezést, de szerintem jó döntés volt a két PS9-es csatáját tekintve.Mert így Fenn előbb lépve nem tudott ráhelyezkedni Wedge-re.
Döncire marad a hálátlan feladat, hogy a méltóságot adjon a csapatnak. Az X, majd a Z eliminálásával ez meg is tette, de már megtépázott állapotban feszült neki Mirandának. Egy "Damaged Sersor Array" sérülésnek köszönhetően az akciósáv nem volt használható, de Gonk még üzemben volt és pajzs feltöltéssel tartotta életben a hajót.
Sajna Mirandának erre hatékonyabb módszere volt így Dengar kimúlt.

Tanulság:

  1. Suhlak nem nyúl.
  2. Fenn nem mindenható.
  3. Manőverezés
  4. Manőverezés*
  5. A legyengült Döncivel wellness körútra kellett volna indulni.

* Igen, 2x írtam, direkt.

img_20170307_195009.jpg

A résztvevők az előadás után fogadják a tapsot.

komment
Címkék: ütközet

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr9512342483
süti beállítások módosítása