It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

MyFAQ 1.0 (2018. április)

2018. április 20. 08:41 - Godgre Mos

Ha már úgyis forradalmi hangulatban van szertett hazánk, sorolnám, mit változtatnék szeretett játékunkon.

TLT

Az egyik megoldás, lekorlátozni a range-t 1-2-re, de a TLT karakterét a hatótávja (is) adja. A többi turret jellemzően 1-2-ben dolgozik. A kockaszám csökkentésével teljesen ki lenne herélve, ez nem lehet cél.
A kritikus találatok mellőzése lenne még egy finom megoldás. Ezzel az Ezra effektus is bedőlne.

Pontozás

Ha félbelövünk egy U-wing-et megkapjuk a pontot, ha ugyanezt tesszük egy K-wing-gel, Scurrg-gal vagy Wookie gunship-pel, akkor meg nem.
Követelem, hogy ha a HP (hull+shield) 8+, lépjen életbe a felezős pontozás.

Stresszes bombázás

Az akciót igénylő bombázások eleve nem működnek stresszesen. Akkor a mozgás előtti (Genius-szal utáni) bombák miért rakhatók le ebben az állapotban is? Hát nagyon nem kéne, hogy így legyen.
Persze az ion tudja kontolálni a manőver előtti bombázást, de én ezt még megfejelném a stresszel is. A stressz Genius-t nem fogja meg, mert egy zölddel ledobja a stresszt, aztán meg a bombát.

Torpedó

A jumpmaster nerf óta nem látunk torpedót a pályán. Azon JM-en kívül sem volt népszerű.
Jelenleg (2018. április) a legnépszerűbb torpedó slot upgrade: Extra munition és Bomb loadout. Aztán a 161. helyen a Plasma, 184. a Seismic és a 200 környékén a két Proton.
Kérnék szépen a fejlesztőktől egy finom, szaftos torpedót.

Mint például:

  • Kryptonit: az elszenvedett kritikus találatok duplát sebeznek (Bossk effektus)
  • Venom: ahány CRIT-et átfogratunk HIT-re annyi kockát újradobhatunk. Ezzel lehet, hogy népszerűbb lenne pár CRIT-es fejlesztés. (Mercenary Copilot, Marksmanship - hehehe)
  • Hammer: a fókusz felhasználható lenne a CRIT (vagy HIT) kockát kivédhetetlenné tevésére - na ez oda....na az ászoknak.
  • Prime: range 3-ban eggyel kevesebb, range 1-ben eggyel több kockával guríthatunk, ha talál a range 1-ben minden hajó kap egy stresszt

Scurrg

Épp mostans szedtem elő egy ősrégi PC-s játékot, a Star Wars: Starfighter-t (2001). Először játszom vele és a küldtések egy részében Nym kapitány Scrurrg-ját kell hajtani. Eleddig még csak bombletet generáltam és serényen lődöztem előre. Szóval nyugodtan elvehetnénk azt a turret-et.

És általában véve nem jelentetnék meg multifunkcionális hajót (turret, rakéta/torpedó, bomba, legénység).

Harpoon

Gyakorlatilag kiszorított minden rakétát a placcról (kannibál effektus). Vagy az árát kellene eggyel feljebb vinni, vagy pedig el kelljen költeni a TL-t. Kicsi a sansz, hogy ehhez hozzányúlnak, mert ez adja el a Guns for hire csomagot.

Miranda

El a kezekkel Mirandától! És egy bomba slot-tal is.

Anti bomb solution

El tudnék képzelni olyan fejlesztést, amit bombák ellen használhatunk. Egyszer vagy akár többször használatost, hatás blokkolót, felszedőt, szétlövőt, elmozgatót (tractor beam módon).

Mindenki nyugodjon le a .......

Persze morgolódom a Final Form és Ghost Fenn listákon, de mindkettő verhető. Láttunk bőven példát a top versenyeken. De ha épp nem Lórik listát reptetnék, akkor biztos arra panaszkodnék. Mert a Miranda+Lórik+Ezra lista is nagyon véres. És már szerencsére kezd felhigulni a mezőny.

Némi finom nerf-et azért elkövetnék ellenük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr5513823804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása