It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.05.05 - Palob-pa-lob-pa-pamm

2017. május 07. 12:19 - Godgre Mos

Tóth Ádám - CA2 Palob

Egy tapasztalni való lista a CA2-re (Championshp Arrbona 2017/2), ahol erősen gondolkodtam, hogy a Lancer-re mit tegyek: Anti-Pursuit Lasers vagy Ion Projector-t, netán Gyroscopic Targeting-et, de a Glitterstim is hasznos fícsör.
Mivel blokkolásra készültem maradt az APL, mint kiderült teljsen feleslegesen, mert Ádám csupa PS2-es hajóval jött és megkapta a kezdeményezést.
(Ádám: 2 megrakott Punisher és egy Upsilon - később jön a lista is)

Palob és a Lancer a bal oldalról óvatosan indult, míg a JM nagy lendületet vett a jobb sarokból. A halálba futott, mert Ádám felé fordította a brutál tűzerejű triót.

@1: a JM plazma torpedója teljes erejével csapott le, amit a Puni enyhített: 3H. Visszakézből 2H, mert a Jm nem tudott hárítani. Grrrr.

@2: tudtam, hogy a JM nem élheti túl ezt a kört, ezért beleadtam mindent a másik (szürke) Puni torpedós támadásába, 4H be is ment. Aztán a bekapott 2H, 2C1H, 1H örök létre ringatta. Azért még a Lancer is bevitt egy pofont a szürke Puninak (lásd a képet)

img_20170505_162146_cut.jpg

A JM utolsó pillanatai

@3: Palob 2H sallert adott a szürke Puninak, amire az álcsúcsra bevitt egy 4H-t. Palob 1 életen!

@4: Palob-ot sikerült elbújtatnom és Lancer be tudott találni

img_20170505_163919_cut.jpg

Palob ül a fűben

@5: Palob és Lancer közösen leszedi a Punikat, viszont Palob ion bombát kap az arcába és Lancer is elveszti a pajzsát

A következő körökben Palob elhal, az Upsilon és a Lancer pedig gyönyörű táncba kezd.
Mivel az Upsilon mögöttem volt egy 5K-val ellépve megfordultam, hogy aztán majd 2 lépés múlva újra visszafordulva mögötte legyek. Így is lett, következett egy 2S ütközéssel, majd újra 5K, de közben az Ipsilon is elkezdett fordulni. Ütközésekkel sikerült mögötte maradni és már elkezdtem volna sorozni, mikor lejárt az idő. Ehh, még két kör és leszedtem volna.

Ádámmal rendszeresen szoros, izgalmas csatákat nyomunk. Ezt most nekem sikerült behúznom és minimális MoV különbséggel.

Eredmény: győzelem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr4312487149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása