It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.03.22 - Band of ribs #2

2017. március 23. 20:23 - Godgre Mos

Krivan Tibi - Band of ribs #2

A band of ribs sorozat mindlink mentesített változatát hoztam, hiszem, hogy mindlink nélkül is van élet. Hiszem, de még nem bizonyítottam.

Tibi az utóbbi meccseit ezzel a listával játszotta, hogy még mindig kitart mellette, azt jelezte, hogy potens a csapat. Sokszor repül formációban, tudható volt, hogy mi várható a 11 piros kockától. Tudtam, de nem sejtettem.
Tibié volt a kezdeményezés, észak felől viharos erejű blaster volt várható helyenként blokkkal. És hajóhullás.

A két Scout-ot ahogy illik a jobb alsó sarokból indítottam, a zöld balosok miatt. Fontosnak tűnt a zöld a stresszbot miatt. Tibi velük szemben vackolta be mind a 4 űrjárművét.
A terv az volt, hogy a JM-ek megplazmázzák az első hajót, a második körben leszedve az első célpontot, Pava-t. Közben Fenn oldalba kapja a swarmot. Ebből csak a második rész teljesült.

img_20170322_175531.jpg

Na itt kellett volna okosabban.

Tibinek jól fordultak a pirosak, nekem pedig rosszul a zöldek. Tibi érdeme, a jó blokkok, az én hibám az elfelejtett K4 target lock. A 4. kört már a scoutok nélkül tárcsáztam, míg a két megkezdett X még élt, Pava 1+1, Mison 2+1 élettel. A +1 az integrated. Fenn többször fordult talonnal, módosítók hiányában csak nagy nehezen szedte le a madarat (Pava).

Vészesen fogyott az idő, a pont mentésért kellett még Mison skalpja. Mindketten visszafordítón voltunk túl és egymásnak indultunk. A stressz levetéséhez a maximális zölddel folytattuk immáron az utolsó körtben. Az előre 3 csak range 2-es támadást jelentett volna, de beáldoztam a fókuszt, hogy egy boost-tal range 1-be kerüljek, így 5 kockás és fearlessness-es felütéssel a padlóra küldjem a T-65-öst. 2 HIT, 2 CRIT, 3 élet ellen. Tibi a robotjával újradobatta a CRIT-et, üresre. Védekezett 1 EVADE-et. Maradt 1 HIT és 1 CRIT, ami a három élet ellen csak Direct Hit-tel vagy Major Explosion-nal hozna sikert. Megnéztük, a következő sérülés kártya Direct Hit, de mégsem örülhettem, mert a HIT-et beengedte és a CRIT-re használta fel az integrated-et, ami így nem fejtette ki a hatását. Mison túlélte.

Eredmény: vereség 143-57

A kocka nagyon elpártolt tőlem, kihagytam 2 target lock-ot és hagytam magam blokkolni. Ismét a manőverezéssel volt probléma, pontosabban Tibi lépését nem kalkuláltam, csak magamra figyeltem.
A rossz kocka jelentette kárt, jó tárcsázással enyhíteni lehetett volna.
A vereség ellenére ez a lista és maga a band of ribs vonal továbbra is működőképesnek tűnik. Több munkát kell beletenni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr4812365395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása