It's a trap

X-wing ütközet napló & egyéb értekezések amatőr szemmel

2017.03.14

2017. március 16. 20:33 - Godgre Mos

#1 ütközet

Tóth Ádám - Band of ribs

Fenn balra, a két Scout jobbra, a kellemes balos zöldek miatt. Úgy gondoltam, hogy a legnagyobb kellemetlenkedő Ryad lesz, kapott is 3 plasma torpedót, de alig fogott rajta, a Jumpmasterek is sorozták gyenge 2-3 kockáikkal, míg lefogyott 2 életre. Közben Fenn becserkészte az üpszilont és halálközeli élményben részesítette.
Pár körrel később Stridan őrnagy és hajója, majd Fenn támogatásával Ryad is űrszemétté vált. Ekkor Ádám úgy gondolta, Omega Leader még világosban leteszi a fegyvert és kezdjünk egy új meccset.

img_20170315_104748.jpg

A birodalom sztárja, háttérben a vokál.

#2 ütközet

Tóth Ádám - Band of ribs

Ádám finomított a csapatán Ryad-ot kicserélte a Jedi vadászra és a batshuttle kapott egy Pattern analyzer-t.

Ádám jól kalkulálva ki lépéseimet, megakadályozta a plasmák kilövését és én is hozzátettem a magamét, néhány rendkívül kínosan elnézett manőverrel.
Ádám egy lépéssel végig előttem járt és bár leszedtem az üpszilont és az ATP-t, a végjátékra az egy életes Fenn és az egészséges Omega maradt. Bár nem esélytelen szituáció, de már csak egy tárcsázásra maradt időm, összecsaptunk és alulmaradtam.

A fenti szárazon recsegő szavak, nem adják vissza a meccsek izgalmait volt. Jöhet a visszavágó, mert hazafelé a buszon megszületett a lista 1.1-es és 2.0-ás verziója.

img_20170315_105219.jpg

Lenn Fenn, fenn a gorillái.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsatrap.blog.hu/api/trackback/id/tr7112343555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása